Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Düzeltme Yap Devletim

Düzeltme Yap Devletim
 

Torunlar arasındayız:)


Bak devletim
Beni iyi dinle
Kalkınma yolundayken
Dikkatli şekilde önüne bakılır
Sağına soluna arkana bakamazsın
Baktığın anda
Bir bakmışsın rota sapmış
Gideceğin yol başka
Girdiğin yol başka oluvermiş
Tabii
Kalkınma da bir başka bahara kalmış

Onun için
Sıkı sıkıya tembihliyorum işte
Önüne bak devletim
Önüne bak ki
Önünü görebilesin
Doğru yolda yürüyebilesin

Kalkınma
Dikkatli adımlarla sağlanır
Doğru ve de bilimsel adımlarla

Alt yapı oluşturacaksın önce
Alt yapısız kalkınma kalınma değildir
O çitten yapılmış bir yapı gibidir
En küçük bir kıvılcımda yanar kül olur
Sen de bakar kalırsın arkasından

Sen devletim
Alt yapısız kalkınmaya kalkışıyorsun
Hal böyle olunca da
Görüyoruz işte küçük sarsıntıda
İşler ters yüz oluveriyor

Ve de
Bize bir şey getirmeyecek işlere karışıyorsun
Özellikle
Şu Büyük Ortadoğu Projesine karışıyorsun

Bu yanlış devletim
Bu işte bizi yolumuzdan alıkoydu
Hiç sorumluluğumuz yokken
Başımızı derde soktuk
ABD ile Suriye ile hatta Rusya ile
İlişkilerimizi çıkmaza soktuk
Debelenip duruyoruz şimdi de

Senin esas yapacağın iş devletim
Sınırlarının içine egemen olmak
İşte sen bunu yapacaksın ilk başta
Öyle devam edeceksin yoluna
Dikkatin dağılmayacak yani
Önüne bakabileceksin endişesizce
Dikkatini hiçbir şey bozamayacak
Bütün dikkatini kalkınmaya vereceksin
Ve bu yolda epey yol alacaksın
Asla da yolundan dönmeyeceksin
Kalkınmış ve kalkınmayı sürdüren olacaksın

Sen sanıyor musun ki
Tam kalkınmış Türkiye’ye yan bakan olur
Olmaz asla olmaz
Çünkü devletim
Kalkınmış devlet saygın devlet olur
Saygın devletin de her yerde sözü geçer
Başını derde sokmadan
Her çözümsüzlüğe çözüm bulur
Saygın devlet

Kalkınmamış devletin
Karışanları çok olur bu da onun başını belaya sokar
Başı beladan kurtulmaz
Bugün olduğumuz gibi yani

Başı belada olan devletin
Bütün geliri düşmanını yenmeğe harcanır
Ve açıktır ki
Çok kısa süre sonra da iflas bayrağını çeker
Ülke kalmaz elde

Düzeltme yap devletim doğru yola gir
Benden bu kadar

Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..