Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '09

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Düzenli seks yap sağlıklı kal

Düzenli seks yap sağlıklı kal
 

resim netten


Doğru okudunuz evet... Meğerse sağlıklı bir toplum olmamımızın tek nedeni buymuş !

Düzenli seks yapmamızdan kaynaklanıyor !!

Şimdi düşünün sağlıklı seks için tek eşlilik şart demi yani evlilik (!)

Peki

Evlenmek için sevmek şart mı evet diyorsunuz güzel yani tensel uyumda gerekli de mi :)

Oda ne demeyin :)

Güzel sorulmadı.

O da uydu evleneceksiniz ...

Güzel

Borç harç güzel bir ev kiralanır ve güzelce dayanır döşenir evlenilir. Harika de mi :)

Sağlıklı yaşama hoşgeldiniz :))

''Modern hayatın gerekleri kuşkusuz listelenemeyecek kadar fazla. İş hayatı, günlük işler, ev işleri. Bu türe nedenlerle sekse zaman ayırma konusunda zorluk yaşayanların evlerinde birkaç tane yatak odası hazırlamaları ve aşka zaman ayırmalarını şiddetle tavsiye ediyoruz.''

Bu yazıyı internette haber değeri olarak yazılmış ve bende okuduğumda nasıl yani dedim kendi kendime...

Zaten sağlıklı bir yaşam için zar zor iki odalı evde yaşan birinin kaç tane yatak odası olmalı ki !!

Ben anlamadım siz anladınız mı !!

Ya da şunu mu demek istiyor sağlıklı yaşam için her mekanı yatak odası gibi değerlendirin :) gibi olabilir mi !

Günün erken saatlerinde seks? Hiç fena değil...

Seksin çoğunlukla gece yatakta, tercihen uyumadan önce yapılan bir aktivite olduğu düşünülür. Fakat yoğun bir iş gününün ardından, kimi zaman yeterli enerjiniz kalmayabilir. Bu yüzden size tavsiyemiz günün erken saatlerini tercih etmeniz.

Seksi bir aktivite olarak gören birileri var :))

İşe geç kalma telaşı yine servisi kaçırdım düşüncesi olmadan :) güne ilk seksle başlamak gerekiyor sağlıklı yaşam için :)

Ben demiyom haber diyor...

İstek ve gereksinimlerinizi dile getirin:

Eşinizle cinsellik konusunda her açıdan aynı görüşleri paylaşmıyor olabilirsiniz. Cinsel iletişim sadece sözcüklerin uygunsuzluğu nedeniyle bile zorlaşabilir. Siz ve partnerinizin doğru sözcükleri kullanacağınız ortak bir dil istek ve gereksinimlerinizi dile getirmenizi ve doğru bakış açısını yakalamanıza yardımcı olacaktır. Seksüel memnuniyetinizle kumar oynamaktansa konuşmaya başlayın.

Bizim toplumumuzda daha kadının nasıl zevk aldığını bilen erkek sayısı azken :)

Düşünün şöyle bir Diyaloğu

Kadın : Kocacığım aşkım bu gece lütfen benimde zevk almamı sağlar mısın

Erkek : Şrak (yani okkalı bir tokat sen .... diye)

Cinsellik için doğru ortamın yaratılması: Atmosfer

Cinsellik için gerekli ortamın yaratılması loş ışık ve hafif müzikten ibaret değildir. Doğru atmosferi oluşturmak konsantrasyonu günlük yaşamdan sevişme serüvenine doğru kaydırmak ses tonunuzdan tutun da zamanı, yeri, duyuları ve psikolojiyi doğru biçimde kullanmaya bağılıdır. Altı aydır gelmesini beklediğiniz tatil herhangi bir plan yapmadan eğlenceli olur mu? Elbette hayır. Doğru adımlar ve planlama yapmazsak bir felakete bile sebep olabilir. Sürpriz bir seks fantastik olabileceği gibi, çok fazla ve karmaşık plan yapmak bekleyişe neden olabilir. Atmosferin bu geçiş için uygun olup olmadığına emin olun.

Şaka gibi de mi :)

Ben bu haberi okuduğumda ciddiye alıp gerçeklik payı varmıdır demiştim ama okudukca biraz gerçek biraz yaşamın gerçeklerinden çok uzak olduğunu anladım..

****

Neyse lafı fazla uzatmamak adına size haberin linkini veriyorum

http://msnyasam.ekolay.net/index.asp?url=http://www.ekolay.net/saglik/haber.asp?pid=506&haberid=658312&reklam=msn

ve diyorum ki

Sağlıklı yaşam; yaşamın bütünü ile paraleldir....

Ben ruh sağlığının beden sağlığı ile paralel gitmesi gerektiğine inanlardanım.

Biri eksik ya da fazla ise inanın bana ne yaşamdan lezzet alınır nede kaliteli seksten...

Yaşam bir saat gibi düşünürüm.... Eğer dakikaları tik tak tik tak ve ritim içerisindeyse her şey zevklidir.

Ama o ritim bozuk tika tikakta tik tik diye giderse en iyi seks partnerinde bir işe yaramadığını anlar insan.

Tabiki rutin ve sıradan bir yaşamdan bahsetmiyorum sesler değişmeli yükselmeli ve de tempoluda atmalı ve kendi içindeki ritmiyle paralel olmalı.

Sağlık bir yaşam :) dilerim.

Sevgilerimle

Gelincik.

(not mizah kategoriside olabilir )

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..