Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Düzenli Toplantılar

Düzenli Toplantılar
 

Salih Arıkan


Engelli Haberlerini okurken Van Büyükşehir Belediyesinin haberini okudum. Engelli Dernekleriyle düzenli toplantılar yapmaya başlayacaklarmış.

Eskiden İzmir’de de Valilik ve Büyükşehir Belediyesinde düzenli toplantılar yapılırdı. Hatta bizim bir de İzmir kent konseyi engelli meclisimiz vardı. Hey gidi günler hey yahu banal bulduğumuz engellilerle ilgili gün ve haftalarda bile Valilik ve Belediye Başkanları kabulleri yok artık.

İzmir'de yerel anlamda engellilerle ilgili yapılan çalışmaların tekrar planlanması ve Koordineli bir şekilde yürümesi gerekiyor. Valilik ve Kaymakamlıklar Büyükşehir ve İlçe Belediyeleri kent konseyleri  Siyasi Partiler ve Sendikalar engellilerle ilgili sorunları ve çözümleri tartışarak bize yaşatılan sorunları aza indirgemeli.

Ben herkesi göreve çağırıyorum İzmir’de engellilere yaşatılan sorunlar çözülmeli ve İzmir’deki engelli arkadaşlarımızın hayatın içine daha çok dâhil olabilmeleri için herkes bir şeyler yapabilir.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..