Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

05 Ekim '08

 
Kategori
Magazin
 

Düzgün erkek arıyorum!

Düzgün erkek arıyorum!
 

O bir düzgünce erkek bekler...


Düzgün erkek arıyorum! Nerede bulabilirim?

Ne işim var benim magazin haberleriyle diyorum ama gözüme ilişen magazin haberlerini de görünce rahat duramıyorum..

Şimdi durduk yere kendi kendime iş çıkardım.. Çöpçatanlık yapıcam.. Evet evet yanlış okumadınız çöpçatanlık!

Hem de bu göreve Sevgili Seray Sever için soyunucam.. Yok yok ben sanat için soyunmayacağım! Seray Sever için çöpçatanlığa soyunacağım..

Bu medyatik hanımefendi geçenlerde gazetecilere yakalanmış.. Biz öyle duyduk.. Belkide kendini yakalattırdı..

Gazetecilerin onu görmesi üzerine ''Gördüğünüz gibi kız kıza takılıyoruz.'' diyerek lafına balla devam etmiş.. ''Şöyle düzgün birini bulursanız bana da haber verirsiniz. Kısmetim bir türlü açılmak bilmiyor..'' demiş..

Şimdi ben kendilerine buracıktan (!) sesleniyorum!

Seray Hanım, Seray Hanım,
Düzgün Erkek Sever Hanım,

Bilmem farkında mısınız ama biz bütün kadınlar birbirimizden çok farklıyız, ve her kadının düzgünlük reçetesi de haliyle çok farklıdır.... Düşünsenize ''benim düzgünüm sana uymaz, seninki bana hesabı.''

Hele bir de düşünürsek dünyada 6 milyar aşk tarifi olduğunu.. İyisimi siz kendinize uygun olan düzgün birini kendiniz bulunuz.. Sonrada bize o düzgün adamın tarifini verirsiniz.. Böylelikle de bütün dertler kederler ölür biter ve sizinde kısmetiniz açılıverir... Kim bilir belki bizimde canımız düzgünce erkek çeker!

Sevgili magazin sevenler,

Bence bizler hepimiz bol, bol, magazin haberlerine takılalım neden derseniz gördüğünüz gibi, ne okuması, ne yazması, hiiiççç zor değil!!!



Bel Kİ, dikkatimize!

Dünyamızı yeşil örtüyle örteceğimize geliniz hepbirlikte TEMA'nın üstünü örtelim de kimse görüp okumasın!
Çünkü;TEMA'da hayat var! http://www.tema.org.tr/

İletişim: TEMAVakfi@tema.org.tr


Gönüllü magazinciniz Çingen Sabiş.

<ımg alt="" src="http://kampanya.milliyet.com.tr/bbog/bireysel.jpg" usemap="#a" border="0">


BİR KIZ ÖĞRENCİNİN HAYATINI DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ https://secure.cydd.org.tr/bagis/index.asp

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..