Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E- günlükte "bebek var"

Genellikle lüks arabalara (jip tarzı) dikkat ediyorum. Arka camlarında "dikkat araba da bebek var" yazısı görüyorum. Sonra uyarı ile uyarılıp dikkat ediyorum. Arabada "bebek" falan yok. Bakıyorum yok, bakıyorum yok. Sinirlenmeye başladım. Dalga mı geçiyorsunuz trafikte insanlarla? Araba da bebek, mebek (ne demekse) yok işte. Sonra birden aklıma geldi ki ben yanlış yere bakıyordum. Hep arka koltuğa bakar dururdum ama bebek ön koltukda. Ön koltuğa bakmaya başladım ve bu gün dikkatle baktığım bir araçta gerçektende arabayı sarışın bir bebeğin kullandığını gördüm. O uyarı yazısı olmasa belki de hiç umursamadan gidecektim. Üstelik o sarışın bebeğide göremeyecektim.. Şimdi her uyarıyı gördüğümde arabaya "bebek" var mı yok mu diye bakıyorum. Ne bebekler var anlatamam. Sarışın, kumral, esmer, hatta yeşil saçlı, kırmızı saçlı, mini etekli, dekolte kıyafetli, harika bebeklere rastladığım oluyor... Evet, artık "dikkat arabada bebek var" yazılarına çok dikkat ediyorum. Her fırsatta yol vermeyide ihmal etmiyorum.

Merhaba e-günlüğüm; Sen bebeklerle ilgilenmeye devam et, ben, dün gece 0 derece de keyif yapayım derken, bir üşütmüşüm ki sorma. Her yerim tutulmuş, sürekli hapşırıyorum, burnum akıyor, kırk iki derece ateşim var, işe zor geldim... İnandın mı? Yalaaaan hiç bir şeyim yok. Aslında dün gece benim ne kadar "arızalı" olduğumu iyi bilen(!) arkadaşımla buluşup konuyu masaya yatıracaktık ama işi çıkmış, gelemedi. (bence tezini kanıtlayamamaktan korktu) Çok isterdim gelmesini. Elinde avucunda, benim arızalı olduğuma dair en ufak bir kanıt yok... Tam tersi...

Neyse, 0 derece de sevgimi kanıtladım. Sigaramı yaktım, rakımı koydum, Boss'u saldım ve saat 22:00 ye kadar bahçede oturdum. Gökyüzü açık ve yıldızlı idi. Yıldızları sayarken zaman akıp geçmiş. Bir milyon dörtyüz yetmiş altı yıldız saydım. Yani bu gün havanın açık ve güneşli olacağını dün geceden kestirmiştim.

Sabah çakı (bu benzetmelere de bayılıyorum) gibi işe geldim. Hatta turp (al bir tane daha) gibiydim. Neden pırasa gibi olamadığımı bilmiyorum. Uzatmayalım. İşe geldim, telefonun ekranı boştu ve hemen çayımı demleyip güne hazırlık yaptım. Bu gün sakin geçecekti. Tıpkı hava gibi onu da önceden tahmin edebiliyorum.

Değerli e-günlüğüm; bazan arkadaşlarım eve geldiğinde beni amuda kalkmış bir vaziyette görürler. Sonra da kahkahalar atıp, dalga geçer, "Oğlum yanlış biliyorsun, öyle çiş yapılmaz" gibi sibirya esprileri yaparlar. İleride unutkanlıkları başlayınca beni anımsayacaklar. Bilim adamları bile yeni anlamışlar, bu yüzden arkadaşlarımı suçlamıyorum... Beyne giden kanın azalmasının Alzheimer hastalığının başlıca nedenlerden biri olabileceği belirlendi.(ntvmsnbc) Ne haber, gördünüz mü? Dümbükler. Siz dalganızı geçin. Beyniniz kansızlıktan paslanacak haberiniz yok. Gerçi olmayan yere kan gitmiş, gitmemiş bir önemi yok...

Valideyi ziyaret ettim. Oldukça iyi görünüyor. Yaklaşık iki haftadır ateşi yükselmiyor. İyi iyi aman başımızdan eksik olmasın.

Uzun zamandır abone yapamıyorum e-günlüğüm. Bu dönemler kış uykusu dönemleri. Elimizde ki mevcut abone ile yetinmek zorundayız.

Şimdi yemek yemeye gidiyorum, birazdan gelip, kapanış yazısını yazacağım...

Geldiiiim. Bak bu gün fazla uzatmadan kısacık yazdım. İyi oldu değil mi? Karnım doydu, artık oynayabilirim. Çayımı koydum, sigaramı yaktım (başka seçeneğim de yok zaten) ve sana veda ediyorum e-günlüğüm. Yarın yine yazışacağız. Bu yazdıklarım, bu senenin son günlerinin yazıları, kıymetini bil ha! Hoşçakal.


Biliyor musun: Kahve çekirdeği çiğnemek, ağız kokusunu gideriyor muş... (çekilmiş olmaz mı?)
Çirkin söz: “"Sound'larını beğenmedim, ayrıca gitar gruplarının modası geçti" (Decca Record Plak Firmasının bir yöneticisi. Beatles'lar hakkında - 1962)
Güzel söz: "Eğitim, öğrenilenler unutulduktan sonra geriye kalan şeydir..." B. F. SKINNER (bizim sistem de öyle bir öğretiyorlar ki, geriye bir şey kalmıyor)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..