Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '09

 
Kategori
e-Ticaret
 

E- ticaret

E- ticaret
 

Bu resmi netden aldım kim yapmış bilmiyorum...:)


Herkes işin başında işe ciddi olarak yaklaşıyorum der ama kimin ne kadar ciddi olduğunu bilemem. Bunu zaman gösteriyor. Bu güne kadar zamanın göstermiş olduğu ise işin başlangıcı ile devamının aynı olmadığıdır.... insanlar para kazanma hırsı ile başlangıç yaparlar ama para hırsla değil bilinç ile kazanılır! Ya da bize biliç ile kazanılanı lazım, hırsla olanı değil.:)

Hırs parayı kazanma aracı değil işin sürekliği açısından ufak bir ayrıntı olmalıdır. İşin sürekliliği, sürekliliğin getirisi zaten adı para olan kağıt parçası, beraberinde geliyor. Sen istemesen de o sana bir yapıştı mı gitmek bilmiyor zaten. (böyle yapışkan olanına, henüz denk gelemedik.:))

Giresun’un ticari pazarı ne bilemem ama şu var günümüz koşullarında pazar alanları arasında pek de bir farklılık yoktur. (yok gibidir.)

Sermayelerin battığı ve işlevsiz kaldığı bir dönem. Bu Rize, Giresun, İstanbul vs. yerler içinde artık böyledir.

Akıllı, akıl ile düşünmek lazım ve kimsenin düşünemediğini düşünmek… herkese hitap edebilmek lazım.

Kimsenin düşünemediğini düşündük den sonra da aşılması gereken en büyük zorluk...

Kimsenin düşünemediğini düşünebilmek bir anlamda herkesin sana karşı olması demektir!

İşte bunun getirecek olduğu zorluğu aşabilmek zor iştir.

Bu noktada pes etmeyip sürekliliği sağlayabilirsen... sonrasında herkes sana çalışır, herkesle birlik de çalışırsın! Herkese çalışmış olursun. Herkesin sana karşı olduğu bir dönemi başarıyla geçirmek demek, bir çoklarının sana destek verecek olduğu döneme gelmen demektir ki; işte bu noktaya geldik den sonra, işin daha bir kolay ve işin zevkli olduğu an...bun dan sonrası da doğruluk, dürüstlük ve sabır. (fedakarlık)

Ticaretten anlamıyorsun bunu anladım. Ticaretten anlamayıp anlamadığını ifade etmek bir anlamda bazı şeyleri anlamak demektir. Başlamış olduğun noktada bence bilmen gerekeni biliyorsun.

Ticaretten anlamamak ve anlamadığını bilerek başlamak aynı zamanda bilmektir.

Ben sana bir iş sunmadın. Kişiye bir işi sunmadan önce… tanımak, bilmek lazım. Sermayesi ne? Nerden nasıl başlayacak? Amacı, hedefi, planı ne? vs... ancak bunların bilinmesinden sonra sunulur...

Yazmış olduğum mail…umut verici…çalışmaktan, haklı kazançtan, gerekenin doğru ve dürüst bir şekilde yapılabileceğinden bahsediyor. Bunu yapabilirsen işin çok ama çok kolay.

Herkes böyle başlar… sonrasında yollar ayrılır… Süreklilik lazım, başlangıçtaki doğrunun gelişme süreci…

Not: Para hırsına kapıldığın an her şey biter.:)

Hangi işi yaparsan yap. önüne çıkacak olan ilk zorluk şudur ve bu zorluk zaten hayatın her alanında...

Bir kısım insanlar sana sözlüde olsa destek, onay verir, diğer bir kısmı ise tepki gösterip cesaretini kırar. İşte bu tepkileri aşarak bir müddet sabredebildin mi sonrası çok daha kolaydır.

Günümüz ticari platformu için sermaye para olarak değerlendirilmez. Bu önümüzdeki 2-3 yıl içerisinde çok daha belirgin olarak ortaya çıkacaktır. En azından ben böyle bir dünyada yaşıyorum ve dünyamı seviyorum.:) Demedi deme:) 2-3 yılı boşu boşuna kaybetmenin anlamı yok.

Ticaret hayatın bütünüdür! Ben böyle algılıyorum, belki de bu yüzden bana basit geliyor, bilmiyorum...!

Çok para kazanma peşinde hiç bir zaman olmadım... ticaret istesen de istemesen de zaten çok kazandırıyor. Şartlarını yerine getirmek kaydı ile...

Uzatmıyorum...

Bir trilyonluk bir proje yapalım...

Devamını getirebilirsek… (getirebilirsek de ne demek? biz istersek getiririz.:) yılsonuna kadar kazanırız herhalde bu parayı.:)

Bu miktara ulaşamasak bile… kırıntıları da yıl sonuna kadar olan zamanı göz önüne alırsak…. Zaman / (bölü) miktar…. zaman için iyi para… olur kanaatindeyim…

………...

Bize fabrika lazım, sistem lazım, program lazım ve çalışma azmi lazım. Aslında azim ile birlikde akıl lazım.

Bütün bunlar içinde sermaye lazım.

Bizim sermayeniz tecrübemizdir.:)

Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 16
: 804
Kayıt tarihi
: 15.03.09
 
 

10/09/1976 Rize/ Çayeli doğumluyum. Liseyi bittirdim, üniversiteyi terkettim. Eleman olarak çalış..