Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '13

     
    Kategori
    Teknoloji
     

    E- Ticarette dikkat edilmesi gerekli hususlar

    E- Ticarette dikkat edilmesi gerekli hususlar
     

    Tablet Telefon


    Hızla ilerleyen teknolojiyi yakalamak ve günü gününe yaşamak çoğumuz için son derece pahalı bir süreç. Bu kadar yüksek fiyatları vermeyi göze alamayan benim gibi insanlar Online alışverişleri tercih ediyor. Başıma gelenleri anlatıp benim gibi mağdur olmamznızı sağlamak istedim. Öncelikle Bir ürünü almak istiyorsanız fiziksel mağazası bulunan online alışveriş sitelerini kullanmanız herzaman artınıza olacaktır bunu unutmayın. Alacağınız ürün normal bir ürün mü yoksa refurbished bir ürün mü onu anlamaya çalışın! Almayı düşündüğünüz site hakkında olumsuz yorumları kala alın! Almayı düşündüğünüz modelin tam olarak özelliklerini öğrenin ( en önemli detaylar genelde satış politikası için yazılmaz)

    Garanti durumu satış firması garantisi ise TAMAMEN UZAK DURUN zira en kaliteli markalar bile %10 a yakın hata payıyla çalışır ki ürün refurbished bir ürünse bu oran %50 lere ulaşır bunu göz önünde bulundurarak alışveriş yapın. Benim hatam ise Hepsiburadan 57150058 sipariş nolu Asus tablet telefon aldım. Ama ürün  refurbished çıktı ve tabiki 2. gün ürün bozuldu geri gönderdim ürünün 2. taksidini ödedim ama hala para iadesi alamadım. Müşteri Hizmetlerini 39 kere aradım kayıtları mevcut!. Asus Teknik servisi değişim ya da para iadesini onaylamasına karşın. Hepsiburada  zahmet edip asus teknik servisin kararını almaya gitmiyor. Asus teknik serviste ürün kargoyla değil elden geldi o sebepten kararı elden almaları gerekli deyip kargo ile göndermiyor. Kargo parasından kaçan bir firmayla mücadelem yasal mercilere taşınmak üzere.

    Evet hakkınızı eninde sonunda alırsınız ama yaşadığınız sinir ve strese değer mi ? tartışılır.

    Evet görüldüğü gibi çin malı almayı bırakın son derece kaliteli ürün bile tercih etseniz mağdur olabiliyorsunuz

     
    Toplam blog
    : 1
    : 148
    Kayıt tarihi
    : 06.03.13
     
     

    Akademisyenim ODTU lisans-yüksek lisans -Doktora Elektronik Ürünleri çok yakından takip e..