Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '08

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
523
 

E-günlüğün günü...

Çok nem var çoook... Bu kadar rutubetli bir ortam da neler ürer neler. Kara sinekler ve diğer böcekler için ideal bir ortam. Hemen ilaçlayalım, katledelim, öldürelim. Zaten ortada hiç sinek kalmadı. Bir süre sonra güçlenmiş ve yeni bir virüs geliştirmiş olarak çıkarlar. Kenelerden sonra sivri sinekler de öldürmeye başlar. Virüsün adını ne koyalım? Kenelerin zehiri "kırım kongo" olduğuna göre, sineklerin ki, "sivri zombi" olsun.

Merhaba sevgili e-günlüğüm;

Dün gece yine hava çok güzeldi. Gündüz bunaltıcı bir havanın peşinden gece serin bir hava iyi geliyor. Sabah üç dakika ılık bir yağmur yağdı. Çok güzeldi, ılıkdı, tam altında ıslanılacak cinstendi ama çok kısa sürdü. Başım bile ıslanmadan kesildi.
Artık köpekleri daha geç saatlerde çıkarıyorum. Havanın nemi onlara iyi gelmiyor. Hatta buradan köpek sahiplerine sesleniyorum. "Lütfen hayvanlarınızı gündüz sıcağında gezdirmeyin" (çok görüyorum) Gece linda'yı dolaştırırken belalı ile karşılaştık ve onu da dolaştırdım. Yok hayır senin anladığın gibi değil sevgili günlüğüm. Yani biz linda ile dolaşırken o da geldi ve linda'nın güzergahında onu da dolaştırmış olduk. Tabi köpekleri dolaştırmaya geç çıkınca, yasak sofrayı (rakı, sigara) kurmak da gecikiyor, tabi yatmak da gecikiyor, tabi yatmadan önce yapılanlar da gecikiyor, tabi ben de uykusuz kalıyorum. Bu sabah kalktığım da her yerim ağrıyor du. Gerçi işe başlayınca hepsi geçiyor ama yine de rahatsız oluyorum. Acaba ihtiyarlıyormuyum diye endişeleniyorum. Yaşlılıktan hiç korkmam çünkü, doğduğumuz andan itibaren her gün yaşlanıyoruz. Ancak ihtiyarlık hiç iyi değildir... (gülme)

Sevgili günlüğüm, henüz ortada hiç kelebek görmedim, sen görürsen mutlaka bana haber ver. Çıkmakta geciktiler. Karıncalar da koloniler halin de çıkmaya başladı. Yakında doğuracaklar. Hiç gördün mü bilmem ama karınca yavruları çok şirin oluyor. Hepsi bal rengi ve şeffaf oluyor. Yetenekli oldukları doğuştan anlaşılıyor. Çok enteresandır karıncaların çiftleşmeleri. Havada uçarak çiftleşirler. Nasıl tutturuyorlar bilmem. Yetenek işte...

Bahçe de bir de biberiye ağaçları buldum. Çok sevindim. Mangal yapınca etin üzerine iyi gider. Minik minik yapraklarını koparıp serpiyorsun çok güzel oluyor.
Evet sevgili e-günlüğüm. Yemeğimi yedim, linda'yı doyurdum, servisimi yaptım ve yine yazmaya devam... Kelebekleri neden sordum biliyormusun? Eğer onlar da istanbul'u terketti ise buradan gitmek gerek. Oksijensiz bölgeleri ilk kurbağalar terkeder, sonra kelebekler ve arılar. Kurbağalı deremiz var ama bir adet bile kurbağamız yok. Otuz beş sene öncesini bilirim. Kurbağa seslerinden rahatsız olanlar dairelerini ucuz ucuz satarlar dı... Şimdi kurbağa sesi yok, daireler pahalı gidiyor ama paralar da doktorlara gidiyor. Doktorlar da nefes darlığı çekiyor...
Çok nemli çooook. (havadan söz ediyorum.)

Havalara aldan ma günlüğüm, fena çarpar bu havalar. Eskiden bir maymunum var dı. Hava ne kadar sıcak olursa olsun. Camları açtığım da ceryandan etkilenip ertesi gün nezle, grip olur du. O gün bu gün ceryanda kalmaktan korkarım. Maymunlar herşeyi insanlardan iyi bilir. Ah be kardeşim, şu hayvanları telef edeceğinize bir şeyler öğrenmeye çalışsanıza. Yok işinize gelmiyor tabi. Ne kadar dar kafalı olduğumuz, sanılanın aksine hiç de o kadar zeki olmadığımız anlaşılacak değil mi?
Bu gün de mutlaka yazmadığım bir şeyler olmuştur sevgili e-günlüğüm. Yarın yazışırız yine..

Şimdilik hoşçakal diyor büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öperim.

Biliyor musun? Dünyanın bir numaralı domuz üreticisi ve tüketicisi, Çinliler miş... (hiç şaşırmadım)
Güzel söz: "Ben zengin diye, elindeki ile yetinmesini bilen, kimseye boyun eğmeyen, tok gözlü kimseye derim..."
S. HOWE (çok güzel söylemişsin be abi...:)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

boss'a ne oldu ki...

Ruksan İLDAN 
 22.05.2008 22:27
Cevap :
Merhaba; Boss'a bir şey olmadı, yazdıklarım linda'yı gezdirirken oldu, onun için ondan bahsettim. Akşamları ikisini sıra ile gezdiriyorum. Önce boss, sonra linda. Bu arada boss ilgi ve alakana çok teşekkür ediyor ve ruksan ablama selamlar diyor:)) Sevgi ile kal  23.05.2008 8:31
 

Haklısınız,güzel söylemiş :)

shalimar 
 22.05.2008 19:20
Cevap :
Demek iszde zenginsiniz:))  23.05.2008 8:32
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 512
Toplam yorum
: 333
Toplam mesaj
: 43
Ort. okunma sayısı
: 541
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster