Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlüğün kendi gündemi "champion gym"

E-günlüğün kendi gündemi "champion gym"
 

Kaya Arslantepe


Bazan gazetelerde bir firma hakkında yarım sayfa bir yazı çıkar ve o firmanın ürünleri tanıtılıp tavsiye edilir. Hemen anlarım ki, o firma gazateye, sene boyunca iyi reklam verip, iyi kazandırmış. Yoksa o firmanın ürettiğini üreten yüzlerce firma varken, durup dururken ne diye o firmayı ve ürünlerini överek yazsınlar? Vardır bir bildikleri. Zaten gazeteleri yetmiş milyon kişi okuyor, TV'leri yetmiş milyon kişi seyrediyor. Bu gün gündemi, gazete, TV, internetten alıp kendi havamızda belirliyoruz...

Merhaba e-günlüğüm; nasıl olsa seni de yetmiş milyon okuyor. Ne yani sen yapamaz mısın? Yaparsın tabi... Yaz o zaman hem iyi, hem de çok ürün alan müşterilerini olsun bitsin... Yazalım...

TA2JG... (Tango Alfa 2 Juliet Golf) Telsiz Operatörü, Akut Gönülüsü, Dağcılık ve Doğa sporları ile ilgileniyor, motosiklet tutkunu, Üstüne üstlük bir de evli, 1987 Türkiye Gençler Şampiyonası 6.sı (İstanbul), 1988 Türkiye Gençler Şampiyonası 5.si (Ankara), 1989 Türkiye Büyükler Şampiyonası 3.sü (İstanbul), 1990 Türkiye Büyükler Şampiyonası 3.sü (Muğla), 1992 Türkiye Büyükler Şampiyonası 2.si (İzmir), 1993 Türkiye Büyükler Şampiyonası 1.si (Antalya), 1993 Dünya Çiftler Şampiyonası 5.si (Polonya), 1994 Türkiye Büyükler Şampiyonası 2.si (Konya), 1994 Balkan Şampiyonası 2.si (Romanya), 1994 Avrupa Şampiyonası 7.si (Rusya), 1995 Türkiye Büyükler Şampiyonası 1.si (İstanbul), 1995 Balkan Şampiyonası 1.si (Bulgaristan), 1995 Akdeniz Şampiyonası 1.si (Portekiz), 1995 Avrupa Şampiyonası 1.si (İstanbul), 1996 Türkiye Büyükler Şampiyonası 1.si (İstanbul), 1996 Balkan Şampiyonası 1.si (Makedonya), 1996 Avrupa Şampiyonası 1.si (Romanya), 1998 Türkiye Şampiyonası 1.si (İstanbul), 1998 Avrupa Şampiyonası 1.si (Yugoslavya), 1998 Türkiye Şampiyonası 1.si (İzmir), 2002 NPC Amerika Şampiyonası 1.si (Amerika-Florida).

Bütün bu faaliyetlerin ve ödüllerin sahibi; Kaya Arslantepe... www.kayaarslantepe.com

Yuh! ödüllere bak, amma çok yer kapladı be. Bütün bu ödüller ve madalyalar kesin apartmanların önünde duran bir çöp konteynırını rahat doldurur. Ama Kaya Hoca ne yapmış? Hepsini biriktirip kuyumcu dükkanı açmış. Şimdi en büyük kuyumculardan biri olarak hayatına devam ediyor. Yok yok şaka. Suadiye ve adını bilmediğim beş altı semtte "Champion" adı altında spor salonları işletiyor. Bir titiz, bir kuralcı, bir disiplinli, anlatamam. (anlatamadım zaten) Ufacık bir arkadaşımız ama büyük işler başarmış. Küçük bir kızı var, tam bir kızılderili. Onu gören kızılderililer burada yaşıyor sanar... Kaya Hoca kendini işine adamış ve bu uğurda her şeyi göze almış ender iş adamlarından biri. Bu yüzden salonları ekonomik kriz falan dinlemiyor. Bir ara bir arkadaşım on kilo almıştı, ona "champion" 'a gitmesini önermiştim ve gitti. 6 ayda on dört kilo verdi. Sistem böyle on kilo verene yanında dört kilo daha verdiriyorlar ve "bu bizden" diyorlar. Promosyon gibi bir şey. Öyle salonda, dalga geçmek, etrafa bakmak, ortalığı kesmek yok, gelince adam gibi spor yapacaksın. Kaya Hoca'nın dışında Yücel ve Tanju Hoca sürekli salonu denetliyor ve spor faaliyetleri dışında faaliyetlerde bulunanlara kırmızı kart gösteriyor. Evet ben bir gezegenler üstü spor profösörü olarak Champion spor salonunu (Champion Gym) öneriyorum... (TV'de diş çekmesini yeni öğrenmiş dişçilerin diş macunu önermesine benzedi) Aslında kilo vermek isteyenler benim yanımda da çalışabilir. Hem üste para veriyorum ama yine de onlar Kaya Hoca'dan yardım alsınlar...

Bu sabah nedense erken uyandım. Hava güneşli ve temiz. Belki ondandır. Linda ile iş yerine gelip güne yelken açtık.

E-günlüğüm; dün gece rakım az kalmıştı, kıyamadım içmeye ve votka bira içtim. Bira'ya votka katıyorum ve Arjantin oluyor.

Bu sabah nedense erken uyandım. Hava güneşli ve temiz. Belki ondandır. Linda ile iş yerine gelip güne yelken açtık. Dünden verilmiş siparişlerim için hazırlık yaptım. (kamyon boşaltma günü) Sabah siparişleri başladığında bu gün "sonra versem olur mu" günü olduğunu anladım. İlk gittiğim beş abone "ücretini sonra versek (veya bir dahaki sefer) olur mu?" diye borçlandılar. Borçlu defterimiz doldu taştı. Böyle giderse ben krize gireceğim...
Öğleden evvel sabah servislerim bitince, alışverişe çıktım. Ev, otomobil, alamadım ama, bir şişe rakı alıp ekonomiye katkıda bulundum. Hatta bununla da yetinmeyip, elime tutuşturulan liste doğrultusunda soğan, patates, salça, kereviz, süt, bulaşık süngeri, bira, pırasa, havuç, orkid, (bu nereden çıktı?) gibi ürünler aldım ki, ekonomi iyice canlansın. Anlaşıldığı gibi bu gün diğer günler gibi pek hareketli başlamadı. Öğle yemeğimi olması gereken saatte yiyip, Linda'yı çıkardım ve sonra, bol bol çay içtim.
Öğleden sonra kamyon geldi ve ter atarak onu boşalttık. Kamyon geldiğinde oğlum da uğramıştı, uğradığına pişman oldu... Montumu ve kazağımı çıkardım ama sonra kazağımı tekrar giydim. Harika bir hava var ancak aldanmamak lazım. Bilirim, bu havalar insanoğlunun zeka seviyesini test eder. Aldandın mı kaparsın şifayı...

Sakin geçen günün akşamında sakince akşam yemeğimi yedim ve sakin sakin oturup çayımı içtim. Şimdi sakin bir şekilde seninle vedalaşmaya geldim. Yarın yazışmak üzere. Hoşçakal

Biliyor musun: Laos'ta, kadınların ayakları en erotik bölge kabul ediliyormuş ve bu nedenle, kadınların ayaklarını göstermeleri yasak mış... (demek biz sürekli erotik bölgeleri baldırlara kadar görüyormuşuz haberimiz yok muş)
Çirkin söz: "Savaşta her zaman kaybeden taraf suçludur. Haklı olsa bile..." A. Hitler
Güzel söz: "Susmak, insanı ele vermeyen sadık bir arkadaştır..." Konfiçyus

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..