Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük akşamları çok gülüyor:)

Bankaların kar'ını gördün mü e-günlüğüm? Daha çok kar etsinler, kimsenin gözü yok. Daha çok sömürüp, daha çok kazansınlar. paralarına para katsınlar. Haksız ve insanlık dışı uygulamaları ile büyüsünler de büyüsünler. Ne demişler "çocuklar uyuya uyuya büyür, bankalar düze düze..." (kimin dediğini hatırlamıyorum, yoksa ben mi dedim?)

Merhaba e-günlüğüm; Böyle krize can kurban, keşke her sene olsa, hiç bitmese... "Kriz" söylentisi ile milyonlarca kişiyi işten çıkardılar, tasarruf adı altında milyonlarca kişinin maaşları aynı kaldı. Bütün bunlara karşılık reklam ve lüks harcamaları kesilmedi. Ne güzel bir düzen, ne güzel bir sistem. İnsan böyle bir düzenin içinde yaşamaktan mutlu oluyor... İyi ki Türkiye'de yaşıyoruz. Kazara Danimarka, Finlandiya, Fransa, Hollanda gibi ülkeler de yaşasak halimiz harap olur du...

Gaz bombasını insanlar kendilerine atmış. (yıkım sırasında) Her yer de gösterici var ve herkesde bomba ve silah var. Sayın Vali'ye bakarsak insanlar çantalarında bomba ve silah taşıyor olmalı... Şu ayna'yı icat eden kişi keşke, "günde üç kere bakmak mecburidir" diye bir şart koysaydı. Hiç karşısına geçip bakan yok. Hatta bırak evde ki ayna'yı, içinde ki aynaya bile bakan yok. Herkes konuşuyor. Laf ola beri gele...

Değerli e-günlüğüm; Dün gece Joker Boss'u taciz etti. (iyi ki Boss şikayetçi olmadı) Çok çabuk öğrenme yeteneği sayesinde tecavüzü de öğrendi velet. Daha beş aylık ama dört yaşında bakire bir kıza tecavüz etmeye kalkıyor. Boss çantasını Joker'in kafasına geçirdi ve o'da geri çekildi. Erkek milleti değil mi hep aynı. Aklı fikri cinsellikte. Kadınların duygularından haberleri yok. Oysa Boss zamanı gelmeden hiç kimse ile birlikte olmaz. Olacağı zaman da doğal ve güzel bir ortam ister. Hava kararmalı, etrafı çiçek kokuları sarmalı, ılık bir yaz akşamı olmalı, önce çimenlerin üzerinde erkek kişi ile oyun oynamalılar, iyici kaynaşıp duygusal açıdan bir birlerini tanımalı ve uyum sağlamalılar ki, ardından zevkli bir birliktelik yaşansın... (bizim erkeklerin, loş ışıkta, yanan mumlar eşliğinde yemek masası kurup, hatun kişiye kur yaparak, geceyi birlikte geçirmek için yatırım yapma şeklinin değişik bir versiyonu.) Eminim Joker bütün bunları da öğrenecektir. Gel gelelim marka, model açısından hiç şansı yok. O bir Labrador, Boss bir Alman kurdu. Yani dünyaları ayrı, birlikte olmaları çok zor. Doğacak çocukların ne olacağı belli değil...

Evet e-günlüğüm; dün gece bahçede ikisi oynarken ben buz gibi biramı içerek (bu arada dün gece bira içtiğimi hatırlatırım) bunları düşünüyordum... Oğlum okul arkadaşları ile bir partiye katıldı, kız arkadaşım (arkadaşımın kızı) içeride tv seyretti, ben de bahçede günün yorgunluğunu atıp bol bol güldüm. Oğlum geldi ve hep birlikte bir süre dışarıda oturduk. Sonra içeri girip herkes uyku saatinde yataklarına gitti.

Sabah oğlum erken kalkıp Joker'i çıkarıyor, ardından ben kalkıp Boss'u çıkarıyorum, en sonunda Linda'yı çıkarıyor ve işe geliyorum. Hepsi sırasını bildiği için kargaşa yaşanmıyor ve sakin bir şekilde bütün işler hallediliyor...
Öğleden evvel siparişlerimiz geldi ve sabah serinliğinde kamyonu boşalttık. Sabah serinliği dediğime bakma, yine sular seller gibi terledim. Zaten bu yaz'ın geçen yaz'a göre çok sıcak olacağını bir sene önceden söylemiş, yazmıştım. Biliyorum başıma gelecekleri. Şimdiden hafif beslenme tarzına geçtim bile. Hatta köpeklerin yemeklerini bile hafiflettim. Onlar benden çok bunalacaklar bu yaz.

Servislerimin ardından öğle yemeğimi yedim ve Joker'i çıkardım. Sonra yine servislere. Yaz gelince, havalar ısınmaya başlayınca işyeri abonelerimin de su sebili şikayetleri başlıyor. Bu ay hepsi hijyen bakım yapılacak, bazılarının muslukları kırılmış, bazıları "leş" gibi olmuş, genel bakım yapılması gerek. Anlaşılan işim çok...

Akşam yemeğinde gençlere mantı ikram ettik. Oğlum ve kız arkadaşım okuldan geldi ve iş yeri kalabalıklaştı. Onlara mantı ikram ettik. Biz sebze çorbası ve patates yedik. Tatlı olarak da vişne kompostosu var dı. Eh artık karnım doydu ve gidebilirim. Sen de gidebilirsin e-günlüğüm. Yarın yine yazışacağız. Hoşçakal

Biliyor musun: Mayıs ayında doğan toplam kişi sayısı: 8, 948, 174 imiş...
Çirkin söz: ''savaş bölgesinde askerliğin en iyi tanımı; ‘adam öldürme sanatıdır” (Dtp'li Halis'in İngiliz Parlamentosu'nda sarfettiği konuşmadan)
Güzel söz: "Durmak ölüm, taklit uşaklıktır. çalışmak ve yetişmek ise, hayat ve özgürlüktür..." L. Y. Rauch

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..