Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük bu gün yoruldu ama yazdı

Dünyanın önde gelen insan hakları kuruluşlarından Human Rights Watch (İnsan Hakları İzleme Örgütü) Türkiye’de polis şiddetinin arttığını belirten bir rapor yayımladı. (ntvmsnbc) Başka? Başka artan yok mu? Enflasyon artıyor, işsizlik artıyor, dayak yiyen kadınlar artıyor, sokak çocukları artıyor, evden kaçanlar artıyor, uyuşturucu kullananlar artıyor, tecavüz vakaları artıyor, trafik kazaları, boşanmalar, okul önü kavgalar artıyor, kanser vakaları, bebek ölümleri, yoksulluk artıyor... Ey insan hakları izleme örgütü; En başta da insan hakları ihlalleri artıyor... Buna mukabil ("bununla birlikte" demem lazımdı ama yazmış bulundum) Sevgi, saygı, hoşgörü, yardımlaşma gibi duygularımız günden güne azalıyor, ne haber?

Merhaba e-günlüğüm; Bu insan haklarını nasıl izliyorlar acaba? Yaya mı, yoksa araba ile mi? Yoksa özel dedektif mi tutuyorlar? Ne kadar zor bir görev üstlenmiş bu kuruluş. İnsan haklarını izlemek için önce insanı izlemesi gerek, sonra da o insanın haklarını izleyecek ve değerlendirme yapıp rapor yazacak. Çok zor bir görev gerçekten...

Değerli e-günlüğüm; dün gece arabam servisten gelmedi. Daha işi bitmemiş (küçük bir kaporta-boya işi vardı) o yüzden bu gün getirecekler. Ben yine bu gün de clio ile servis yapmaya devam edeceğim. (değerli arkadaşımın izni ile) umarım bir aksilik çıkmaz. İnsanın böyle arkadaşları olması ne kadar iyi. (yağcılık kısmı 1) En azından yukarıda azaldığını söylediğim kavramları azaltmadan koruyan insanlarda varmış. (yağcılık kısmı 2) Dalkavukluğu hiç sevmem diyerek bu konuyu kapatıyorum.

Arabam biraz önce servisten geldi. (15:00) Bütün gün hiç durmadım. İş yerine bile gelemedim. Telefonlar durmak bilmedi. Çok yoruldum ama iş yaptığım için değil. trafikten yoruldum. Dur kalk, dur kalk beni öldürdü. (yalan ölmedim, nefes alıyorum)

Dün gece gençlerle birlikte olmanın mutluluğunu yaşadık. Bu sefer onlara sürpriz yapmaktan vaz geçtim. "Onlar bana sürpriz yaparlar belki" diye düşündüm, ama neredeee... Akılları bir yerine otursa çok iyi adamlar ve kızlar olacaklar, hiç şüphem yok... Yine kalabalık geldiler. Biraz suskunlukları var dı. Bazıları kız arkadaşlarından ayrılmış, bir tanesi bu hafta babası ile kavga edip evden kaçmış. (şimdi barışmışlar ve eve dönmüş her şey normal), bir tanesi okuldan ihtar almış. Yani derin konular bunlar akıl sır ermiyor. Ne taraftan çeksem ucu, ne ailelere, ne çocuklara varıyor. İşin ucu hep sistemin aksaklıklarına varıyor. (eğitim, bozulan aile yapısı, diyalog eksikliği, aşırı korkutma politikaları vs. vs.) Neyse saatler ilerleyince biraz keyifleri yerine geldi ve darbukayı alıp çalıp eğlendiler. (tabi bizde eğlendik)

Evet e-günlüğüm; bu gün durmak bilmedim. Çok gezdim çok. (yine tel çaldı)

Nerede kalmıştık? Hah bu günü anlatıyordum. Berbat bir trafik de iş yapmak kadar yorucu bir olay yoktur her halde. Zamanımın ve enerjimin büyük bir kısmı yol da geçti. Daha facebook' biel giremedim, maillerime bakamadım. Hatta sana bir sürü şey yazacaktım, ama hepsini unuttum.

Değerli e-günlüğüm; Havanın kararması ile çalan "gong" diyor ki "fazla uzatma bu günlük bu kadar yeter"

Linda ile yemeğimizi biraz geç yedik ama yedik.

Bayram da Fransa'ya gidiyorum oradan yazarım e-günlüğüm. (ne salladım ama) Yok yok sadece birinci gün açmıyoruz, sonra yine buradayım. Yani seni yanlız bırakmıyorum. Yazışacağız.

Şimdilik bu kadar salı günü görüşmek üzere. Hoşçakal.

Bütün Blog yazarlarının Bayramı kutlu olsun. Benim gibi her günleri bayram olsun. (istemeyenin olmasın)
Hoşçakal.

Biliyor musun: Akşam yemeğinde 295 kere yutkunur muşuz. (yalan, ben saydım 200 bile değil)
Çirkin söz: "En kötüsü daha gelmedi..." (Obama'dan kriz uyarısı)
Güzel söz: "Pratikte iyi ve kötü şans eş anlamlıdır. Sadece iyi ve kötü seçimler önemlidir..." John Chatfield

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..