Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük çok kısa.

Rakı masasında bir kaç eski arkadaşla cumartesi gecesini kapattık ve pazar sabahı erkenden kalktım. Erken kalktım, çünkü işlerim vardı. Arabaya yakıt alacak, yıkatacak, köpeklerimi gezdirip, işyerine gidecek ve rapor yazacaktım. Hepsini hallettim ancak iş yerine gittiğim de bir kaç arayan abone telefonu ile karşılaştım. Susuz kalmasınlar diye onlara servis yaptım ve arabam elimde kaldı. Bütün işim araba ile olduğundan benim için kötü bir durumdu. Hiç kimseden araba isteme huyum olmadığı için oldukça zorlandım ve sonra bir araba kiralama şirketi ile pazartesi sabahına (bu sabaha) anlaştım. Pazar akşamı biraz sinirlerimi yatıştırmak için uzun bir yürüyüş yaptım ve eve geldim. Linda'nın yemeğini verip dışarı çıkardım, biraz tv seyrettim, sonra Boss'un yemeğini verip onu dışarı çıkardım. Rakı saatim gelmişti ve tam o sırada bir arkadaşım aradı, onu davet ettim. Onunda canı sıkılıyormuş ve hemen davetimi kabul edip geldi. Birlikte sohbet edip yattık, şey pardon rakı içtik. Sonra herkes evine gitti. (ben zaten evimdeydim) Böylece pazar gecesini de sağ salim atlattık...

Merhaba e-günlüğüm; Sabah erkenden işe geldim (gece uyuyamadım çünkü "b" planı yapmamıştım) Kiralık araba gelmez se bütün gün perişan olacaktım. Saat 8, 45 oldu araba ortada yok, firmayı arıyorum, daha açmamış. Parmaklarımda tırnak, kafamda saç kalmamıştı. (zaten yok) Olmayan saçlarımı yolarken kiralık araç geldi ve derin bir "oh çektim. Peşinden servis geldi ve benim arabayı aldı. Hava soğuk olduğu için motoru kapatmıştım ama sabah her ihtimale karşı çalıştırdım ve kiralık araba gelinceye kadar bir kaç servis yaptım. Şimdi rahatım, her şey yolunda gidiyor. Astra sedan ile evlere servis yapıyorum. Bir daha ki sefere mersedes kiralayacağım. Hem daha havalı olur, hem de belki abone sayım artar...

Değerli e-günlüğüm, boş verelim bunları, hayat devam ediyor. Ateş düştüğü yeri yakıyor vs vs. (teselli sözleri) Yeni araştırmayı okudun mu? Kırmızı renk erkekleri cezbediyor ve harcamaya yöneltiyormuş. İşte krize çare. Bütün kadınları kırmızı giymeye çağırıyorum. Böylece erkekler bol bol para harcayacak (ben hariç, benim harcayacak param kalmadı) ve kriz önlenecek.

E-günlüğüm aslında bu gün yazabileceğimi hiç sanmıyordum, ama görüyorsun ki yazıyorum. Gün'e bir sürü sorunla başladım ve bu gün içimden "günlük münlük tutamam" dedim. Aslında "merhaba günlük bu gün yazacak bir şey yok" yazsam yine günlük tutmuş oluyorum.

Akşam yemeğimizi yedik.(pazı, mercimek çorba, kayısı kompostosu)

Arabam (Kangoo'mu hiç bir arabaya değişmem)halen servisten gelmedi. Astra sedan (hiç sevemedim, nasıl alıyorlar o arabayı?) ile dağıtım yapmaya devam ediyorum.

Şimdi iş yerindeyim ve çayımı içiyorum. Vedalaşma vakti geldi. Yarın yazışacağız. Hoşçakal

Biliyor musun: Kadınların kalbi, erkeklerin kalbine göre daha hızlı atar mış...
Çirkin söz: "Türkiye üye olursa Avrupa çöker. Hıristiyan kimliği olmaksızın Avrupa da olmaz... (İtalya KBP Genel Başkanı ve Reform Bakanı Umberto Bossi )
Güzel söz: "Kişinin aklından geçeni öğrenmek istersen, söylediklerini dinle..." Çinli arkadaşlar söylemiş. (Çin Atasözü)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..