Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük ikinci el...

İkinci el hükümetler bunlar!
Tecrübeli ve olgun.
Ne zaman nerede ne yapacağını iyi biliyor.
Medyaya nasıl meze vereceğini, halkı nasıl oyalayacağını, gündemi nasıl değiştireceğini geçmiş tecrübeleri doğrultusunda belirliyor. Yalanı yakalanmadan önce söylüyor. Yakalandıktan sonra yalan söylemenin işe yaramadığını, kimseyi inandıramayacağını geçmiş hükümetlerei izleyerek öğrenmiş. Önceki hükümetlerin yapımına başladıklarını tamamlayıp "ben yaptım" deme özelliklerine sahipler. Hangi yasayı ne zaman, hangi saatte çıkaracaklarını iyi biliyorlar. İşlerine gelen yasalar gece yarısı çıkıveriyor. Ama işlerine gelmeyen yasaları çıkarmadan tartişmaya sunuyor ve millete "illallah" dedirtiyorlar. İşçileri emeklileri çok güzel sindiriyorlar. Bu konuda o kadar başarılılar ki emeklinin elinden maaşını alıyorlar kimsenin "gık" ı çıkmıyor.
İkinci el hükümetler bunlar!!!

Aslanlarım benim, ben bu hükümeti çok seviyorum yaaa! Ne zaman ne yapacağını iyi biliyor. Bütün insanlar tatilde ve rehavet çökmüş vaziyette. Kimsenin deniz kenarında hiç bir şeyle uğraşacak hali yok. Şimdi zam yapmanın tam zamanı...

EPDK akaryakıtta tavan fiyat uygulamasını uzatmama kararı aldı. İki ay süren uygulama benzinde depo başına 11, 5 liralık ek maliyet yarattı.. Tavan fiyat uygulamasının başladığı gün 152, 5 liraya dolan 50 litrelik bir depo benzin bugün 164 liraya doluyor. Bir kuruş, bir kuruş indirim yaptılar, 25 kuruş, 25 kuruş artırdılar... Aferin onlara. Sonunda da şöyle ilginç bir açıklama yapmışlar: "Kurumumuz bugüne kadar olduğu gibi bundan sonraki süreçte de kanuni sorumlulukları çerçevesinde tüketici haklarını korumaya devam edecek, " (korumasalar ne olacaktı acaba?)

Merhaba e-günlüğüm; Başından bir evlilik geçmiş erkekler "ikinci el erkekler" olarak adlandırılıyor muş... Bu erkekler uzun süre evliliğe uzak duruyorlar ama diğer erkeklere göre daha olgun ve tecrübeli sayılırlar mış. Duygularını rahat ifade eder, ilişkisine özen gösterir miş... "İkinci el kadın" konusu ortaya atılsa okunma oranı düşük olur du. Olgun bir erkek "kadın'ın ikinci eli olmaz" diyerek konuya pek ilgi göstermezdi. Sanırım o yüzden "ikinci el erkek" konusunu ortaya etıp yeni bir trend yaratmaya çalışmışlar. Zaten başımızda yeterince sorun var bir de bu tür haberlere inananlarla başımız derde girmesin...

Diğer ikinci ellerin, avantaj ve dezavantajlarını yazmamışlar. "Bari ben yazayım" dedim...

İkinci el hükümetlerden başka;

İkinci el arabalar da daha avantajlıdır. En azından uzun yol katetmiş ve yol tecrübesine sahiptir. Gidecekleri yeri önceden tahmin edebilirler...

İkinci el elbiseler, uzun süre giyildikleri için bir başkasının üzerinde nasıl durulacağını iyi bilirler... İyi durmazlarsa çöpe gideceklerini bilirler...

İkinci el televizyon, buzdolabı, klima, müzik seti, bilgisayar, cep telefonu gibi elektronik eşyalar işe yaramaz.

Yorgun ve bitkindirler. Çok arıza çıkarır, kullanıcısını bezdirirler. Daha çok üreticilerine ve servislere ekstradan para kazandırarark hizmet ederler. Yani sahibini her zaman aldatır...

İkinci el daireler her zaman bir önceki sahiplerinin alışkanlıklarını arar, yeni tadilatlara pek izin vermez ve boruları patlatarak, sigortaları attırarak direnirler...

İkinci el dükkanlar az da olsa belli bir müşteriye sahiptirler. Bu yüzden sonraki sahiplerine ilk aylarda yardımcı olurlar. Sahibini sevmezse elinde ki müşteriyi de kaçırtır ve intikam alır...

İkinci el tuvalet kağıdı bir işe yaramaz, kimseye tavsiye etmem.

İkinci el yemek, sadece sokak köpeklerini, kedileri ve diğer doğa da yaşayan hayvanları beslemek için idealdir.

Diğer bir canlı olan insan için pek tavsiye edilmez. Mikrop ve virüslerden "nem" kapan insan için her zaman yiyecekler birinci el olmalıdır.

İkinci el sekreter zor uyum sağlar. Çünkü önceki patronunun bütün huylarına aşinadır ve yeni patronuna alışması uzun zaman alabilir. Patronu ile uyum sağlayamazsa aksilik çıkarma, işleri yokuşa sürme olasılığı çok yüksektir.

Değerli e-günlüğüm; diğer ikinci elleri sen bul. Bana göre ikinci el diye bir şey yoktur. Sadece az veya çok kullanılmış şeyler vardır. Üstelik bunların arasına erkeği kadını koyup "meta" olarak görmek, göstermek çok yanlıştır... Ayıp ayıp. Bu yazıları yazan kaçıncı el acaba?

Dün gece ABD salatası siparişim vardı ve önce o'nu hazırlayıp, traş oldum, sonra da Boss'un yemeğini verdim ve dışarı çıktım. Hafif rüzgarlı bir hava da, üzerime tişört giyerek oturdum ve sütümü içtim. İkinci el köpekleri düşündüm. İkinci el ağaçları, böcekleri falan...

Sabah iş yerine gelirken dükkanın yanında ki binanın üzümlerinin olduğunu gördüm. Linda'yı yerine koyup hemen toplamaya başladım. Toplanmaz mı? Papaz karası bunlar. Tadına doyum olmaz. Annemin tarifi ile "kuvvet şurubu" yaparım ben onları. Yerim, içerim ben onları. Bizim evin bahçesinde de var ama daha olgunlaşmadılar. İkinci el olunca toplayacağım...

Öğle yemeğimi yedim ve siparişlerim geldi. Kamyonu boşaltıp, yine piyasaya çıktım. (hayat kadınları bile benim kadar piyasa yapmıyordur.)

Öğleden sonra kurumsallara zorla su verdim. Şaka şaka sadece gidip hepsini az su içtikleri için azarladım... Bir iki kişi daha tatilden gelmiş ama yine gidecekler miş... Gitsinler bakalım. Ben görürüm onları bayramdan sonra.

Akşam çorbamı içtim e-günlüğüm. Kızartmamı da yedim. Tatlı da yedim, şimdi yatmaya gidiyorum, şey pardon işime dönüyorum. Sana kablolar arası iyi yolculuklar diliyorum. Yarın yine haftanın son günün de yazışmak üzere. Hoşçakal

Biliyor musun:
10 gramlık bir sümüklüböcek 1kg' lık yükü çekebilmekte imiş...
Çirkin söz: ''Her insanın kendi zevkleri vardır. Benimki de cesetler..." Henry Blot
Güzel söz: "Bilgi ve tecrübe cesaret verir, cehalet küstahlık..." Terry (kim bu Terry ya.)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..