Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük sadece "norşin" demiyor...

Erdoğan: Atatürk de Norşin diyor!

Başbakan Erdoğan, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün Bitlis'in Güroymak ilçesinde yaptığı ve 'Norşin' söylemi nedeniyle eleştirildiği konuşmayla ilgili, "Aç Atatürk'ün Nutuk kitabını ve nasıl hitap ettiğini gör" dedi. (ntvmsnbc) Takdir ediyorum bu Başbakanımızı. Çok akıllı ve akıllı olduğu kadar, iyi bir hatip ve iyi bir yönetici. Demirel bile bu kadar bilgili değildi. Hem her şeyi biliyor, hem de her şeye yetişip cevabı patlatıyor. Bütün bunların yanında ülkemizi de yönetiyor. Meclisteki her konuşmasında milletvekillerinin bir kısmı göz yaşlarını tutamıyor... Tabi enerjik bir Başbakan. Ne sigara içiyor, ne de alkol alıyor...

Merhaba e-günlüğüm; Dikkatimi çeken bir şey daha var. Ben küçükken babamın kütüphanesinin baş ucunda duran "Nutuk" kitabında "Efendiler, Hilâfet makamının korunmasında, dinî ve siyasî menfaat ve zaruret bulunduğu inancında olan bazı kimseler, arz ettiğim kararların alınmakta oldugu son dakikalarda, hilâfet görevini kendi üzerime almam teklifinde bulundular. Bu gibilere, hemen gereken red cevabını vermiştim." diye başlayan bir bölüm de var... Yorum yapamayacağım ama ben okumuştum. Çok güzel bir bölümdür. Bazıları halen "nutuk" u okumamış veya yeni okuyor olabilirler, saygı ile karşılıyorum...

Dün yine bu gün için Emperyalist ABD salatası siparişim var dı ve eve gider gitmez önce onu hazırladım. Büyük bir zevkle hazırlıyor ve defalarca karıştırıp emperyalistlerin, başlarını döndürüyorum... Sonra Boss'un yemeğini verdim ve bir blog yazarı arkadaşımın tavsiyesine uyarak, üzerime bir tişört alıp dışarı çıktım. İki gün içersinde vücudum iyice temizlendi. Alkol miktarı minimum seviyeye indi ve ben de hemen takviye yaptım. Aldım rakımı ve küresel ısınmayı "önlemek" değil, doğal dengesine nasıl kavuştururuz diye düşündüm. "Görev bilim adamlarına falan düşmüyor, onların bir şey yapmasına gerek yok. İnsanların bilinçlenmesi ve herkesin üzerine düşeni yapması gerekiyor... Defalarca yazdım, artık yazmayacağım. Doğa'da meydana gelen aşırı ısınmayı, sadece canlıların büyük bir kısmını ve en akılsızını oluşturan bizler yani "insan" eski, doğal haline döndürebilir" Kararına vardım... Saygılarımla Arz Ederim...

Değerli e-günlüğüm; Şimdi buyrun buradan yakalım. Küresel ısınmaya karşı 'bulut makinesi' imiş... Mühendis ve bilimciler el ele vererek bir 'bulut makinesi' tasarladı. Hedef, güneş ısınlarını yansıtacak ve böylece küresel ısınmanın azalmasına yardımcı olacak dev bulutlar üretmek. Yandık! İşimiz var yine gelecek günler de...

Sabah vakti, Linda ile güle oynaya iş yerine geldik. Linda bir kedi'ye saldırdı, kedi, Linda'ya saldırdı ve araya benim girmemle birlikte her şey normale döndü. Sakin günler devam ediyor. Ortalık sassizliğini koruyor, işler "nanay" lığa devam ediyor ama ben durmuyorum. Bu hafta üç abone yaptım. Yetmez! Son sürat saldırmaya devam. İnsan hakları, demokrasi, özgürlük çığlıkları atarak pazarlama yapıyorum. Bütün siyasi yöntemleri deniyorum. Demagoji, takiyye, politik lisan, çamur atma gibi yöntemlerin hepsini "ticarette her şey mübahtır" mantığı ile uyguluyorum... (nah uyguluyorum, uygulayamam ki. prestijim, karakterim iki paralık olur)

Öğlen, yine rahat bir şekilde yemeğimi ve tatlımı (kıskananlara rağmen) yedim.

Yemekten sonra "vay canına bu gün orman yangını çıkmadı" diyordum" ki, Haberi gördüm: Cennet Koyu cehenneme döndü Çanakkale'de Eceabat ile Gelibolu ilçeleri arasındaki Cennet Koyu’nda orman yangını çıktı. Şiddetli rüzgar nedeniyle büyüyen yangın nedeniyle iki ilçe arasındaki karayolu ulaşıma kapandı. (ntvmsnbc) Teknoloji sayesinde kısa zamanda söndürülür canım, (Yangın söndürme çalışmalarına havadan 9 helikopter ve 2 uçak destek verirken, karadan 20 arazöz ve diğer ekipler katılıyor muş) merak edecek bir şey yok. Hele bir 400, 500 hektar yansın, kontrol altına alırız...

Akşama kadar ara ara pazarlama tekniklerini faaliyete geçirerek ortalığı kasıp kavurdum. Ama bunca kasıp kavurmaya bir abone bile yapamadım. Yarın başka taktikler deneyeceğim. Hayırlısı veya evetlisi...

İş yerine döndüm ve yemeğimi, tatlımı yedim, Linda'nın yemeğini verdim, o'da yedi. Şimdi herkes için gitme zamanı. Yarın yeni bir orman yangınında buluşalım e-günlüğüm... Şimdilik hoşçakal...

Biliyor musun: Florida'da kuaföre giden kadınların, saç kurutma makinasında uyumaları yasak mış...

Çirkin söz: ''Akıllı bir kadın iki kere budaladır..." Erasmus

Güzel söz:
"Kötüler Tanrıyı, Tanrı ise iyileri kullanır!.." Giordano Bruno

Güzel söz 2:
"Bir şeyi ezberlemek, bilmek demek değildir..." Montaigne

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..