Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük sıkıcı

Ağaçlar ve hayvanlar neden grip olmaz acaba? Hiç bir canlı bizim yakalandığımız hastalıklara yakalanmıyor. (aids, verem, ülser, kanser) Ama biz onların hastalıklarına yakalanıyoruz. (kuduz, kuş gribi, veba, kırım-kongo vs.) Örneğin bir comodor ejderini ısırsam ona bir şey olmuyor, ama o beni ısırsa üç-beş saat sonra ölüyorum... O zaman ağaçların ve diğer canlıların özel virüs koruma yöntemleri var. Bilim adamları bunu dikkate alıp o özel savunma mekanizmasını bulsun ve insanlığın hizmetine sunsun. Hep hayvanlar üzerin de araştırma yapıyorlar ama yanılıyorlar. bitki ve ağaçlar üzerin de araştırma yapmaları gerek. Vereceksin ağacın dallarına aids virüsünü, sonra takip edeceksin ağaç neden aids olmuyor diye... Vereceksin kanamalı kırım-kongo'yu bak bakalım neler oluyor ağaç da... Ağaç nasıl kendi için de yok ediyor virüsü.

Merhaba e-günlüğüm. Bakıyorum yine beyin jimnastiği yapmışsın. İyidir iyidir. Beyni canlı tutar.

Linda bugün daha da iyi normale döndü gibi. Havlıyor, hırlıyor, viyaklıyor. (hepsinin yeri ve sebepleri var) Dün ona kemik verdim çok mutlu oldu. Haftanın iki günü dişlerine genel bakım yapsınlar diye veriyorum.

Yine bir sürü trafik kazası. Kaza yapanlardan hangisinin trafik canavarı olduğunu anlamak da çok zor. Yoksa bütün yollar trafik canavarı da bizi yine suçu üzerimize atıp aldatıyorlar mı? Yağmur yağıyor, güneş açıyor, kar yağıyor, rüzgar esiyor kaza oluyor...

Kaza dedim aklıma geldi. Benim araba ve motorun trafik sigortası doluyor, bu aralar yaptırmam lazım. Önümüzde ki ay muayene, vergiler... Offfff

Dün gece bahçede otururken yarasa yavruları gördüm. zıptırı, zıptırı (ne demekse) uçuyorlardı. Ne akıllı hayvanlar. Gündüz görünmüyorlar ve yuvalarını nereye yaptıkları belli değil. Gece çıkıp sessizlikte bütün ihtiyaçlarını gideriyorlar.

Yine sakin bir günün ardından akşam oldu.
Sipariş verdim. Yarın yine haftalık sporumuzu yapacağız.
Canım hiç bir şey yazmak istemiyor sevgili e-günlüğüm.
Bu aralar bana kalabalık geliyorlar, kışt diyorum giden yok...
Hadi sana iyi akşamlar diliyorum. Yarın yine içimden yazmak gelmese de yazışırız.
Hoşçakal.

Biliyor musun? Norveç'in kuzeyin de her yaz on dört hafta gece gündüz güneşli geçermiş... (ne güzel. Nasıl bir duygu acaba?)

Güzel söz: "Her tür ilişki, avuç içinde duran kum taneleri gibidir. Avucumuzu sıkmadan, gevşekçe tutarsak, kum taneleri kaymaz, durur. Avucumuzu kapatıp sıkmaya başladığımızan, kum taneleri parmaklarımızın arasındanakmaya başlar. Bir kısmını tutmayı başarsanız da, çoğu akıp gider. İlişkiler de böyledir. Esneklik varsa, diğer insana saygı duyuluyor ve özgürlük tanınıyorsa, ilişkiler bozulmaz. Ama diğer insanı çok bunaltırsanız ilişki yavaş yavaş bozulur ve biter..."
Kalael Jamison (onlarca kişide denenmiştir. Mantık olarak doğru gibi görünse de olmuyor... Ya da ben de bir salaklık var)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..