Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük ve e-cumartesi

Bir kaç gündür arabamın üzeri çiçek yaprakları ile süslenmiş durum da. Akasya ağacı, rüzgar da çiçeklerini savuruyor ve arabamı süslüyor ama zahmet oldu gerek yoktu. Gelin arabası gibi olmuş. Ben de hiç silmiyorum. Servise öyle gidip geliyorum.


İyi günler e-günlüğüm;
Dün gece de tahmin edersin ki bahçe de oturdum. Oğlum geldi, (hafta sonları kafasına estikçe bende kalıyor) yanında da bir arkadaşını getirdi. Onlar da ben rakı içerken, bira ile bana eşlik ettiler. (geleceklerini bildiğim için onlara bira almıştım) Yakın da çimenlerin üzerine minderleri atar öyle otururum bahçe de. Baktım havalar daha da ısınıyor. Yatağı bile atarım dışarıya. Nasıl olsa boss var dışarıda.
Bu gün işler diğer günlere göre biraz durgun.
Eski bayan arkadaşım geldi, o ara işim çok olduğu için kendisi ile görüşemedik. Yan taraf da güzellik salonu var oraya uğrayıp gitti. Burada iken edindiği arkadaşları var, onları ziyarete gelmiştir. Yani beni görmeye gelmemiştir. Beni görmek istese idi zaten beraber olurduk. Demek ki beraber olduğumuz süre içersin de beni görmek istemiş. Sonra? Benim son kullanma tarihim dolmuştur... Ya da defolu çıkmışımdır. Bazan öyle olur ya. Ürünün ambalajı çok güzeldir ama içinden çıkan ürün ya defolu, ya da bozuktur...
Menü de ne var dı diye merak ediyorsundur egünlüğüm. Makar na var dı. Beyaz peynir, domates ve bir de mısır ekmeği. Mısır ekmeğinin üzerine tereyağı sürünce güzel oluyor. Bazan canım çeker alırım. Ama bu sefer bayan arkadaşım için aldım. O da seviyormuş. (bilmiyordum)


Son dakika: İstanbul’un Fatih ilçesindeki Çapa İlköğretim Okulu’nda açık lise sınavına türbanlı ve sarıklı öğrenciler de girdi. Sınava girenlerle ilgili herhangi bir tutanak düzenlenmedi. (ntvmsnbc) (17:30)


İşler durgun falan diyoruz ama bir ay içersin de bir paralelimde ki cadde ye yüz metre ara ile dört adet unlu mamuller ve pastane açıldı. Ayrıca, Bir sürü eczane ve pet shop açıldı. Hem de oldukça yüksek kiralı yerler. Demek ki bazı sektörler de işler iyi. Bende mi unlu mamuler işine girsem acaba? Yok yok böyle iyi. Bu kadar sporu ben hiçbir işte yapamam. Rahat bir iş yaparsam da ben rahat edemem. Fazla para kazanmak da işime gelmiyor. standart ödemeler çıksın, karnım doysun yeter. Bu kimsenin tasvip etmediği bir yaşam tarzı. Herkes fazlasını istiyor, çevresi ile insan olarak değil, maddi olarak rekabet etmek istiyor. Bana ne...
Sevgili e-günlüğüm; bu hafta dostluk haftası imiş. Bilmem valla e-mail'lerin yalancısıyım. Belki de birisi benim gibi yapıp kendiliğinden ilan etmiştir. Bir kaç kişinin hoşuna gitti ise mail zinciri devam etmiştir. Demek ki dostluklar da bundan sonra günün de, pardon haftasın da hatırlanacak. Tıpkı anneler, babalar, sevgililer gibi...


Bu hafta da bitti. Haftalar çok çabuk mu geçiyor, yoksa yaşlandım da bana öyle mi geliyor. Bu aralar abone de yapamıyorum. Pazartesi başlayacağım. Broşürler ve bölgeler hazır. Her pazartesi bir bölge. Hafta içi pazarlama yok. Sadece pazartesi çalışıp hafta içi sonuçları bekleyeceğim. Ona göre her çalışma bir öncekinden ders çıkararak gelişecek...
Ben gidiyorum sevgili e-günlüğüm. Hadi sen de git artık.
Pazartesi nasılsa görüşeceğiz.
Hoşçakal....
Biliyor musun? Zürafa, otuz beş santim uzunluğun da bir dile sahip miş...
Güzel söz: "Her şeyi bildiğini sanma; gerçek de çok bilgili olsan da, kendine cahilim diyebilecek cesaretin olmalı...
IVAN PAVLOV (ben cahilim:)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..