Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlükte bilgisayar grip olmuş:)

Duydun mu sevgili günlüğüm; Orman yangınının bir faydası olmuş. Bütün keneler ölmüş...
Kesin biz başka bir gezegende idik ve orada ki yaşamımızda çok günah işledik. Şu anda da cehennemdeyiz. Böyle az akıllıların arasında işkence ve ızdırap çekmeye mahkum olduk. Cahil ve mantıkdan yoksun, beyinsizlerin yönetimine verilerek cezalandırılıyoruz. Yaşadığımız gezegen de herhalde sürekli başkalarının haklarına tecavüz edip, insanları aptal yerine koyduk ve onları her fırsatta ezdik. Bu yüzden aynı şeyler şimdi bize yapılıyor. Evet kesinlikle burası başka bir gezegenin cehennemi ve biz öldükten sonra buraya getirildik...
Merhaba sevgili e-günlüğüm.
Dün oğlum açısından mahçup olmuştum, akşam iyice mahçup oldum. Yanıma geldi ve bende kaldı. Doğum günün de babası ile içmek istemiş. Ben de zaten içki içmeyi hiç sevmem... Hemen güzel bir masa ve herkese bira servisi yaparak oğlumun doğum gününü karanlıkda bir kez daha kutladık. Bir kaç arkadaşı da gelmişti ve muhabbet güzeldi. Cadde de kavga falan etmişler, başları derde girmiş, onları anlattılar. Sonra herşey düzelmiş tabi. Beladan uzak, mutlu ve huzurlu yaşamaları konusunu sürekli irdeleyip, kafalarına nakış gibi işliyorum. Cadde dediğimiz yer, zaten bu yaştaki çocukları sorun yaratmak için bekleyen ne idiği belirsiz (tinerci, hapçı, keşler.)yaratıklarla dolu.
Sevgili e-günlüğüm; sabahtan bu yana bilgisayarımın modemi ile uğraşıyorum. Tekliyor ve internete girmemekde ısrar ediyor. Bir giriyor, bir girmiyor. Yani bağımsızlığını ilan etti. Beni dinlemiyor. Ona "seni değiştiririm, yeni modem alırım" dedim ama hiç umursamadı. Umarım senin e-günlük olma özelliğin, modemin bağımsızlık isteğine yenik düşmez... Göreceğiz bakalım.
İşler açık olduğu zaman çarşamba günleri çok sakin olur du. İşler yokken çarşamba günleri nasıl olur bil bakalım,
e-günlüğüm? (bu bilmece seni çok yoracak)
Bilgisayarda ki problemi buldum galiba. Grip olmuş. Ona internetten limonlu bal yaptım, biraz soğan ve sarımsak yedirdim, akşama iyi olacak. (umuyorum) Eğer havada ki karbon monoksitten etkilenmedi ise çok yaşayacak demektir. Zaten sigara ve içkiyi ekranından içeriye sürmüyor. (ağzına diyecektim, son anda düzelttim, pardon)
Değerli e-günlüğüm; Elmar (yazlık elemanım) mahallenin çocukları ile top oynuyor. Ne yapsın çocukcağız, boş oturmaktan fenalıklar geldi. Ne güzel senin böyle işsizlik vs. gibi sorunların yok e-günlüğüm. Yazarsam yazdırıyorsun, yazmazsam günlerin ve sayfan boş geçiyor (amma cümle kurdum yahu) ama yine de dert etmiyorsun. Tabi ay başı fatura gönderen de yok. Seninle yazışıyorum diye bana bir sürü fatura geliyor haberin bile yoktur...
Hem sana yazıyor, hem de bilgisayarı ara sıra kontrol ediyorum. Bir tuttursam hemen yollayacağım seni mekanına.
Evet artık seninle vedalaşıp şu bilgisayara kendimi bir göstereyim. Anlasın dünyanın kaç köşe olduğunu. Daha beni tanımıyor. Bir girişeyim şöyle sistemden, ayarlardan, disk birleştiriciden de, kendine gelsin. Kimbilir belki o da bu durumdan dolayı çok acı çekiyordur... Bak üzüldüm şimdi. Daha yumuşak davranayım ben ona.
Yarın yine yazışmak üzere. şimdi biraz Bilgisayarıma güzel sözler söyleyeceğim...Hoşçakal (bakalım neler olacak)

Biliyor musun: Bir kumsalın, 100 metre karesinde bulunan kum taneciklerinin tahmini sayısı 50 trilyon muş... (bu da yalan)

Güzel söz: "Belki de bu dünya başka bir gezegenin cehennemidir..." Aldous Huxley (saygı ile yaklaşıyorum)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..