Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlükte kızar:)

Kardeşim, hem ters yola giriyorsun, hem de haklı gibi el kol hareketleri yapıp yol istiyorsun. Eskiler derler ya "ar damarı yırtılmış" diye. Gerçekten insanların büyük bir bölümün de artık saygı, diye birşey kalmamış. Tabi "gemisini kurtaran kaptan", benden sonra tufan" ata sözleri ile yetişirse olacağı bu. Ben de onlara acıyor ve "kuyunun dibinde ki kurbağa için gökyüzü kuyunun ağzı kadardır" diyorum. Yazıktır onlara zavallılar! Kırmızı ışıkta geçerler, yayaları, motorları, hayvanları hiçe sayarlar, yerlere tükürürler, pislikleri ve çöpleri atarlar. Bulundukları yer de kendilerinden başka kimse yok sanarlar veya görmezden gelirler. Toplumun büyük kesimini kapladılar, bana göre şeriat'dan daha tehlikeliler. Bu yapıda ki insanlar yaşam felsefesi ve görüş açısı özürlülerdir. Ülkelerini değil, evlerini bile korumaktan acizdirler. En çok arabalarını ve cüzdanlarını severler. Karıları bile sıralamanın çok gerisindedir. Zavallılar.

Merhaba e-günlüğüm; Yine mi kanımda ki adrenalin miktarı artmış, yoksa sana mı öyle geliyor.

Yazmayacaktım ama yazayım. Bir kaç gecedir belalı ile karşılaşıyoruz. Artık eskisi gibi değil. Çok sakin ve arkadaş canlısı bir yapıya bürün dü. Öpüşüp sohbet ediyor ve yola devam ediyoruz. Anlayamadığım şey. Köpeklerimi gezdirdiğim saatler düzenli olmamasına karşı nasıl bu kadar sık karşılaşıyoruz?

Sevgili e-günlüğüm bu aralar dikkatli olmalısın. Anneler günü sömürüsü on beş gün önce başladı ve bu hafta tam yol gidiyor. Anneni bu konu da eğitmen gerek. "Anneciğim benim için her gün anneler günü" falan gibi şeyler söylemelisin... Ben yıllardır öyle yapıyorum.

Bu gün tam bir sonbahar havası hakim. Bir ara sağanak yağmur yağdı. Çok güzeldi, trafikte idim ve hemen arabamın süratini düşürdüm. Yarım saat bile yağmadı ama bölgemde üç kaza oldu. Arkadaşlar yerler yeni ıslandığın da lastikler fena kayar. Bunu size kimse söylememiştir. Bak ben söylüyorum işte.
Bu hafta sonu yalnızım sevgili e-günlüğüm. Ne yaparım bilmiyorum. Bazan hafızamı kaybediyor ve hiç bir şey hatırlamıyorum. Doktorlar yaşlılıktan diyor. Genel de yalnız bırakıldığım da oluyor. Zincirim açık kalıyor. Eve kim geldi, kim gitti, neler yaptım hiç hatırlamıyorum... Ney se bilim adamları elbet bunu da çözerler. Onları, en kısa zaman da üzerim de araştırma yapmaya davet ediyorum.
Değerli arkadaşım e-günlüğüm. Bundan sonra arkadaşın olursa birikmeden o gün seninle tanıştıracağım. Yoksa zor oluyor tanıştırmak. Büyük bir salon tutmak ve kokteyl düzenlemek gerekiyor. Evet yeni arkadaşını tanıştırayım: Nilüfer Demirdelen. Kendisi çok gizli, görünmüyor, sayfası da yok. (ben bulamadım) Umarım ikiniz de memnun olmuşsunuzdur.

Ben bu arada her zaman ki gibi servise gidip gelmeye devam ediyorum.
Biraz önce Erdoğan abi (başbakanımız) açıklama yaptı: Krize direniyormuşuz... Zaten zeki bir kişilik olmasa başbakan seçilmezdi. Kutluyorum kendisini.
Değerli, saygıdeğer günlüğümün e hali; sen gelmedin ama bugün yemek de nohut var dı. Yağsız, tuzsuz bildiğimiz nohut. Biliyorum hoşuna gitmedi ama ben böyle besleniyorum ne yapayım. Sen de dene bak çok güzel oluyor. Nohut'un tadını alıyorsun. Diğer yemekler gibi ağzına, yağ, tuz, baharat, katkı tadı gelmiyor. Yediğin ürünün tadı geliyor.

Hadi git artık yaa. Bir sürü yol gideceksin. Sağlıklı günler diliyorum.
Yarın görüşmek üzere. Hoşçakal.

Biliyor musun? Kediler, ultrason seslerini duyarlar mış... (demekk ki kediler iyi duyuyor:)

Güzel söz: "İyi insan başkalarını sever, ama kimseye dalkavukluk etmez..." ARISTO (Aristo abi yazık sana. İyi insanı bu kadar mı anlatabildin?)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..