Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlükte sigorta

Bu ülke de, bu hükümetle yaşamak, bir insana verilmiş en güzel cezadır... Bütün ortaklarım kendilerine zam yapmış. (iski, ayedaş, igdaş, mal sahiplerim, telekom) bu ay gelen faturalar elimi kolumu yaktı. Vergiler, akaryakıta gelen zamlar yetmiyormuş gibi yeni yeni lüzumsuz işler çıkarıyor hükümet. Bunlarla boğuşurken, yeni yasaya göre ehliyet yetmiyormuş, src (ticari sürücü belgesi) belgesi almam gerekiyormuş, sigortalar %400 artmış, (fiyatlar serbest bırakılmış), kiralar ve maaşlar bankadan yatacakmış...

Sahi unutmadan yazayım. Sigortam Net sitesini kutluyor ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum. Benim adıma çok uğraştılar. Geçen sene yirmi dört ytl olan motorsiklet sigortamı bu sene yenilemeye kalktım. En az doksan beş, en çok yüz kırk beş ytl rakamlar çıktı. Bu bizim su gibi değil ki "efendim bizim sigortamız doğal, diğerleri işlenmiş sigorta" diyemezler ki... Hemen Sigortam Net' e müracaat ettim ve Mutlu hanım, 37, 15 ytl ye motorsikletime sigorta yaptı. Çok teşekkürler.Önümüzde ki ay arabamın sigortası bitiyor, yine aynı olay olursa doğru Sigortam Net'e...

Hükümeti canı gönülden kutluyorum. Nefes aldırmıyorlar vatandaşa...
"Bi rahat bırakın da nefes alalım" diye sesleneceğim ama nefes alamadığım için sesim çıkmıyor... Gerçi oksijeni soluyamıyoruz ama yine de nefeslensek iyi olacak... Birileri çok güzel ve rahat yaşıyor, birileri, gırtlağı sıkılmış horoz (veya tavuk) gibi ortalarda yaşamak için debeleniyor. Bu nasıl bir ülke, nasıl bir toplum, nasıl bir zihniyet??? Rakı içmeyi mi bıraksam ne yapsam acaba? Yok olmaz bir tek keyif aracım o kaldı, onu da bırakırsam sıkılır, çete falan kurarım... En iyisi evde içki üretmeye başlamak.

Merhaba e- günlüğüm; Çok bunaltmışlar seni. Daha bunlar iyi günlerin. Bekle bak, nefes alacak değil, adım atacak halin kalmayacak.
Dün gece her zaman ki gibi bahçede ki böcekler, boss, kuşlar, ağaçlar, bitkiler ve yarasalar ile birlikte rakı içtim. Her gece bana eşlik etmeleri çok hoşuma gidiyor. Güzel içki masası sohbetleri var.

Değerli e-günlüğüm, bu gün çok uzun zaman önce tanıtım yaptığım bir firma aradı ve bize abone oldu. Hafta da on damacana su alıyorlarmış. Anlaştık ve ilk siparişlerini bugün verdiler. Hadi hayırlısı diyorum. Yavaş yavaş biçmeye başlıyoruz. Durmak yok. Saldırmaya devam. Mükemmel hizmet, mükemmel iletişim ve sorunsuz servis buradaaaa!!!
Bu gün radyo söyledi. Trafik kazaları çok artmış. Ben zaten her gün trafiğin nabzını tutuyorum. Bu civarda kimse benden habersiz kaza yapamıyor. Bütün kazalardan haberdar oluyorum.

Aklıma geldi. Sevgili E-günlüğüm, biz seninle en iyisi bir dağ köyüne gidip, orada yaşayalım ve yazılarımızı oradan yazalım. Ne dersin? Zaten kafam da böyle bir proje ve düşünce var. Olacak olacak eninde sonunda gerçekleştireceğim. O ortamda yaşamayı kabul eden bir hatun bulsam gideceğim. Bilirsin hatunsuz olmaz. Her ne kadar hatunsuz olur diyen erkekler, erkeksiz olur diyen hatunlar mevcut ise de ben olmaz diyorum ve aramaya devam ediyorum.
Bak e-günlükcüğüm, artık çıkıyorum. Sana iyi günler diliyorum.
Yarın nasılsa yine yazışacağız Hoşçakal

Biliyor musun? Vasat bir insanın kandamarları uzunluğu, seksen bin km. imiş... (demek benim damarlar yüz altmış bin km.:)
Güzel söz: "Çevremizi o kadar değiştirdik ki; şimdi bu yepyeni çevreye uyabilmek için, kendimizi de değiştirmemiz gerekiyor..." A. CAMUS (bence, önce biz zaten değişmiştik ki çevreyi böyle değiştirdik...

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..