Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlükte soruşturma...

Evet soruşturuyoruz... (ovuşturuyoruz gibi bir şey.) "Soru" soruyorlar peşinden "şturuyorlar" sonra iki eylemi birleştirince "soruşturuyorlar." oluyor. Olay meydana gelirken açığa çıkan enerjiye "soruşturma" deniyor. Ama "art niyet var" Ne diyorsunuz siz yahu? O yetimhaneler 25 yıl önce de, daha önce de öyleydi. Ben de mi art niyetliyim. Pedagojiden ilk mezun olanlara bir sorsunlar. (tez hazırladılar)

Kamera icat edileli 50 sene oldu. Artık bakkallarda bile var. Yollara halkı potansiyel suçlu ilan edip, kamera koyacağınıza devletin kurumlarına koyun. (yetimhaneler, çocuk yurtları, karakollar, meclis, vergi daireleri) Hatta sıkıyorsa bunları 24 saat internette yayınlayın... Ne oldu? "art niyet" mi var? O zaman belediyelere de koyun. Yine mi "art niyet" Hepsini boş verin, yatak odalarımıza koyup, geceleri seks mi yapıyoruz, yoksa vergi kaçırıyor, yastık altında para saklıyor veya bomba mı imal ediyoruz diye gözetleyin. Çocuklar artık sustu, kargalar, fareler, hatta klonlanmış hayvanlar bile bize gülüyor. Nasıl mı?" nah nah noh nah nih" diye... Art niyet nerede var: Tecavüze uğrayan çocuğa verilen raporda, asgari ücretlerde, vergi oranlarında, yapılan aşırı zamlarda, hastane kapılarında ki ölümlerde, , işkence ölümlerinde, gençlerin işsizliğinde, işlemeyen hukuk sisteminde... Daha sayayım mı??? (saymayayım çünkü bu hükümette sayı sayması bilen yok)

Merhaba E-günlüğüm; devlet birinci ve ikinci şıkkı tercih etti. çeriyi düzenleyip gazetecileri çağırdılar (ama gazeteciler yutmaz) ve yetimhanelerin durumunu soruşturma açılacakmış mış, mış... Her gece rakı ve sigara içiyor, Ay 'ı dünyanın yörüngesinde tutuyorum. Beni de soruşturun.

Dün gece ay'ı yörüngesinde tutmakta biraz zorlansam da yine başarılı oldum. İnsanlar rahat uyusun. Dertlerim kabardı ve biraz fazla rakı içtim. Tabi haliyle ay iki tane göründü ve ben de hangisinin gerçek olduğunu tespit etmekte biraz zorlandım. Bu konu da Boss epey yardımcı oldu. İçki içmeden evvel kapının önünü ve yukarı katlardan atılan pislikleri temizledim. (içtikten sonra o pislikler, bana pislik gibi değil, güzel bahçe süsleri olarak görünüyor)

Sabah işe gelince de dükkanın önünü süpürdüm. (iyi çöpçü olurdum) Kargalarla, kedilerle sohbet edip içeri girdim.

Bu gün de dünden farklı değil. Erken saatlerde başlayan hareketlilik, yeni frene bastı ve hemen ilk fırsatta yemeğimi yedim, girişleri ve cari hesapları düzenleyip başına oturdum, (lafa bak "başına" oturdum. Oturacak yer yok muydu?) yazıyorum. Şimdi yanına geçiyorum, birazdan arkanda duracağım.

Değerli e-günlüğüm; bu önümüzde ki aylar çok dikkatli olmalısın. Ülkenin gidişi pek iyi değil. Global kriz gelse de pek zarar vermezdi ama, şimdi içimizde kriz yaratmaya çalışıyoruz. (bu da pek iyiye alamet değil) Peş peşe gelen (serbest ekonomi adı altında) zamlar sanırım sistemin dinamiğini bozacak ve pek iyi olmayacak. Ne demişler: "körlerin ülkesinde, şaşılar padişah olur" Bu akşam danışmanlarıma (Boss ve Linda) bu konuyu bir danışayım. Bakalım onlar ne diyecek?

Biraz sakinledi işler ve dinlenmeye fırsat bulabildim. Şimdi çay ve sigaramı içerek dinleniyorum. (bir de yazarak)

Trafik rezalet oldu. Sanki kamera şakası yapıyorlar gibi. Herkes kuralları ihlal ediyor. (daha önce de ediyorlardı ama çoğaldı) Döne döne abonelere gidiyorum. Helezonlar çiziyorum trafikte, başım dönüyor. Bu olay sarhoş etkisi yapıyor, hiç iyi değil. Eminim bir daha ki hafta yakıt tüketimim artacak.

Evime fazla yanaşmayın, pompalı tüfeğimle camları kıracaksınız diye ateş ederim... (başbakandan izinlidir)

Sarhoştum hatırlamıyorum. (Pippa Bacca adlı kişiye tecavüz edip öldüren kişinin savunması) Ama tecavüz edip öldürecek kadar plan yapabiliyor...

Nereye gidiyoruz belli değil, her kafadan bir ses çıkmaya başladı. Kafalar saman dolu olunca demek böyle oluyor.

Değerli e-günlüğüm; bu ülkeyi sen bile bunlardan iyi yönetirsin.

Akşam Elmar uğradı ama fazla kalmadı. Dersleri varmış, beni özlediği için gelmiş.

Yemeğimizi (pazı, bezelye, mercimek çorba ve tatlı) her zaman ki gibi yedik ve artık seni yol etme vakti geldi. Yarın yine yazışacağız. Hoşçakal

Biliyor musun? Süt içmek, diş çürümesi riskini azaltırmış... (sütü bulsak risk azalacak da...)

Güzel söz: "Her şeyin en iyisi olmaya çabalayanlar, en azından bir çok şeyin en iyisi olabilirler..." Philip Dormar, Stanhope

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..