Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlükte sürpriz:)

İyi günler e-günlüğüm;
Hava durumu tahmincileri hava sıcak olacak dediler ama, sabahtan beri bulutlu bir hava hakim. Teknoloji o kadar gelişti ancak doğru dürüst hava tahmini bile yapamıyorlar yazık onlara:) Bulutları fişekleyip suni yağmur yağdırmayı öğrendiler de hava tahminlerini pek öğrenmişe benzemiyorlar. Halbuki karadeniz de bir balıkçıya sorsalar ertesi günü tam olarak söyler:) Hem insanlar hava durumunu öğrenip ne yaparlar ki:) Anketler de herkes sürprizlere bayıldığını söylüyor. İzlemeyin haberleri hava durumunu. Sabah bir kalkıyorsun, her yeri sel götürüyor, sürpriiiz! Ertesi sabah kalkıyorsun, darbe olmuş, sürpriz:) Ertesi sabah ekonomik kriz olmuş paramız devalüe edilmiş, sürpriz... Tabi pırlanta yüzük, altın vs gibi sürprizlere ben de bayılırım. Önemli olan yaşamı sürprizlerle kucaklamak:)
Saat 15:30 sevgili günlük. Sabah arabanın, tamir ettiğimi sandığım, sol cam otomatiği bozuldu. Cam açılıp kapanmaz olunca içeride boğulmamak için servisi aradım ve götürdüm. Hemen yaptılar ve işe geri döndüm. Bu arada siperişler birikmişti onları dağıtıp seni görmeye geldim:)
Dün gece hava çok güzel di ve rakı mı bahçe de içtim. Boss'u da serbest bıraktım, sevindi garibim. Bu arada evdeki bütün dişiler hasta:) Yok yok kötü anlamda değil. Yani akıl hastası falan değiller. Malum hastalıkları. Hepsinin birlikte aynı zamana denk gelmesi beni çok güldürdü:)Dün geceden beri bir vukuat yok, asayiş berkemal. Şimdi taktik gereği iki veya üç gün rahatım. Üçüncü gün yine birşeyler olur:)
Evet sevgili günlüğüm. Kargalar çubukları yerlerine yerleştirdi ve şimdide topraklı çim topluyorlar. Onları ıslatıp çubukların arasına sıkıştırıp güneşte katılaşmasını bekleyecekler. Ondan sonra yuvaya şekil verip yumurtalarını bırakacaklar:) Hadi hayırlısı.
Sevgili günlüğüm; bugün trafik çok sakin. Tıpkı yaz ayları gibi. Hani herkes tatile gider de istanbul boşalır ya, işte öyle. İnsanlar da bir garip herkes birbirine yol veriyor:)
Akşam yemeğimi yedim, beş servis yaptım ve yine karşındayım değerli günlük.
Bu araba beni çok oyaladı bugün yine geciktim. Bir sürü yolun var e-günlüğüm, her akşam gidiyorsun, yerine geçip bekliyorsun. Birsürü de misafir kabul ediyorsun. İşin zor valla:) Ben olsam asla dayanamazdım:)
Piyasa gittikçe biraz daha durgunlaşıyor sevgili e-günlük. Birşeyler öner de kurtulalım bu durgunluktan:) Fakat çok enteresandır ki, bu durgunluk, insanların yüzlerine yansımıyor. Sadece dillerine yansıyor. Bu da asık suratlı olmanın avantajları. Biz milletce asık suratlı olduğumuz için iyi gün, kötü gün yüz ifadelerinden anlaşılmıyor. İşler iyi iken, piyasa hareketli iken takındığımız yüz ifadesi hep aynı:) Çocuklarda da tam tersi. İşler iyi de olsa, kötü de olsa onlar hep gülüyor:)
Sayın e-günlüğüm; ben artık seni yolcu edeyim. (saat 18:15 oldu.) Ben de biraz çalışayım. Yarın yine kamyon gelecek, kol kaslarım gelişecek:) (Spor salonlarına gidenlere diyorum; boşuna dünyanın parasını vermeyin yanıma gelin, hem spor yapın, hem de üste para alın:)
Her şey gönlünce ve dilediğince olsun... Sağlık, Huzur ve Mutluluktan başka dileğim yok. Paralsr isteyenlerin olsun:)

Biliyor musun? Her iki taraf da kan bağışında bulunursa, Paraguay'da düello yapmak yasalmış. (yakında bu uygulamayı organ bağışına çevirirler:)
Güzel söz: "Hepimizin aynı fikirde olması iyi değildir. Çalışmayı yaratan fikir ayrılıklarıdır" L. CLEMENS
(Sanırım düşünmeyi ve bilgi edinmeyi de yaratıyor. Akıları fikirleri çalışmak da:))

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..