Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlükte tecavüz vakaları üzerine

Bu günlerde medyada haber modası tecavüz olayları. Ne oldu, yoksa aniden ahlaksız, sapık mı olduk? Her gün memleketin dört bir yanından tecavüz haberleri geliyor. Tecavüz edilenlerin yaş ortalaması çok düşük, edenlerin yaş ortalaması çok yüksek. Ne oluyor? Evrimleşiyor muyuz, anayasa gibi, geleneklerimiz de değişiyor haberimiz mi yok? Daha önceleri de vardı da medya kuş gribi, kene gibi virütik olayları haber yaptığı için haberimiz mi olmuyor du? Yahu delirdiniz mi be insanlar. Ne yapmaya çalışıyorsunuz? "kırkından sonra azanı teneşir paklar" sözünü mü çürütmeye çalışıyorsunuz. Tamam kimse paklamıyor işte durun artık. Bu işi rızası ile yapmaya çalışın. Yapamıyorsanız diğer yöntemleri kullanın (kişisel) Onu da beceremiyorsanız, internette arkadaşlık sitelerine girin, yine olmuyorsa erotik shoplardan şişme kadın satın alın. (hem ünlü modellerin tıpatıp benzerleri varmış.) Nereden mi biliyorum? Arkadaşım anlattı, Ben mi? Yooo hiç erotik shop'a gitmedim. Ciddi söylüyorum, yemin edemem ama gitmedim diyorum işte, üzerime gelme...

Merhaba e-günlüğüm; Bu olayları bir türlü anlayamadım. O kadar cinsel tercih ve seçenek arasında bu tecavüz olaylarına anlam veremiyorum. Bizim Coşkun'umuz var size ne oluyor... Hep bunlar refah seviyemizin yüksekliğinden oluyor. Yüksek refah seviyesi olan, işsizlik olmayan, enflasyon olmayan ülkeler de olur böyle şeyler...

Dün gece hava pek fena değildi. Bahçede oturup kekik ve ardından cila niyetine çayımı içtim. Elmar geldi, biraz oturup gitti. Boss bahçeye giren kedileri kovaladı. (dün gece çok kedi girdi) Sonra içeri girdim ve biraz daha oturup erkenden yattım.

Bu gün işler çok hareketli. Diğer çarşambaların acısını çıkarırcasına bir gün yaşıyoruz. Sabahtan bu yana her yerime ağrılar girdi. (iş olsa dert, olmasa dert) En güzeli patronluk yapmak. Yapacaksın yatırımı, tutacaksın üniversite okumuş zavallı gençleri, çalıştıracaksın limon sıkar gibi, kazanacaksın parayı, gezip tozacaksın, sonra da bütün kazandıklarını vereceksin doktorlara... Yok bu çalışma yöntemi bana göre değil. Ben hamallık yapmak için yaradılmışım...

Değerli e-günlüğüm; karşı komşumuz yolda minicik, yavru bir kedi bulmuş, (kendisinin de bir köpeği var) O'na yuva arıyor. Bende herkese söylüyorum ama onaylamıyorum. Her kedinin bir yuvası olacak diye bir şart yok ki. Bırak doğaya alışsın, içgüdülerini kullansın, kendi hayatını yaşasın. Korunmasız olduğu için bir süre bakılır, sonra müsait bir doğa ortamına bırakılabilir. Her kediye, her köpeğe bir yuva bulamayız ki. Bak farelerin, böceklerin, kargaların, martıların yuvası (sahipleneni) var mı? Bir şey olmaz merak etmeyin. İnsanlardan ve arabalardan uzak durması gerektiğini hemen öğreniyorlar.

Vay canına!!! Dünya Ekonomik Forumu’nun yayımladığı yıllık kadın-erkek eşitliği sıralamasında Türkiye 130 ülke içinde 123’üncü sırada yer aldı. Raporda, Birleşik Arap Emirlikleri 105’inci sırada bulunuyor muş. (ntvmsnbc) Yok inanmam valla. Bunda bir yanlışlık olmalı. Bütün liderlerimiz "kadın erkek eşit" diyor. Bana liderlerimiz yalan söylüyor dedirtemezsiniz... (aklıma Demirel geldi) Mutlaka bir yanlışlık var. Zaten bu Dünya Ekonomik Forumu'nu hiç sevmem. Biz o işi çoktan hallettik. Sokakta bulduğumuz yavru kedilere bile ev arıyoruz. Bu ülkede öyle eşitlik var ki, kadınlar bile ayakta çiş yapıyor. Daha ne olsun... Kadınlar, tıpkı erkekler gibi tecavüz edebiliyorlar, aşık olabiliyorlar, laf atıyorlar.(her gün şahit oluyorum) Daha ne olsun... Hatta cinayet işleyen, adam döven kadınlarımız bile var. Bundan iyi eşitlik mi olur? Hatta unutmadan yazayım; tıpkı erkekler gibi ereksiyon olabilen kadınlar bile var. Yakında eminim kadınlar, erkeklerle öyle eşit olacak ki, rahim kanseri yerine prostat kanseri olacaklar...

Evet e-günlüğüm; biz işimize bakalım. Bu konular bizi bozar. Gün boyunca yine yollar yüzünden bol bol küfür ettim.

Öğleden sonra annemi ziyarete gittim. Ben gidince iyi, ama yanından ayrılınca içini sıkıntı basıyormuş. Ben de hemen her gün kısa da olsa gidip görmeye çalışıyorum.
Linda ile akşam yemeğimizi yedik, Boss seyretti, (bu akşam dükkana getirdim) sigaramı yaktım ve dinlenir gibi yapıyorum.

Yarın yine yazışırız e-günlüğüm. Şimdilik hoşçakal.

Biliyor musun: Çocuklar, bahar aylarında, diğer aylara göre daha hızlı büyürler... (bahar aylarında daha neler olmuyor ki)

Çirkin söz: "Ya sev, Ya terket"

Güzel söz: "Bir insan yaşamı, bir sade yaşam ne kadar güzeldir! Kalbi, ruhu ve duyguları sonsuza kadar neşeyle doldurmak ne kadar sağlıklıdır!" Robert Browning 1855

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..