Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlükte yağmurlu akşam.

Küçükken babam öğretmişti. Şimşek çaktıktan sonra saniye tutup onu ses hızı ile çarpıp, yıldırımın düştüğü mesafeyi yaklaşık (kaba) olarak tahmin etmeye çalışıyorduk. Böylece her gök gürlemesinde camın önüne gidip hesap kitap yapardık. Kulakları çınlasın...
Merhaba e-günlüğüm; dün akşam seni gönderdikten sonra yağmur kesildi. (boşuna canlı yayın yaptık) Mesai bittikten sonra, eve gittim ve Boss ile birlikte balkonda oturarak yağmuru bekledik. Saat 21:45 civarı bir başladı yağmaya sorma yağsın... Boss yerinden bile kımıldamıyor, ara sıra silkeleniyor, bahçede tur atıyor, yine gelip yağmurun altında oturuyor. Ev bahçe katı olduğu için suyun gideceği yerleri kontrol edip, tıkanıklık var mı yok mu baktım. Bir gider toz ve ot dolmuştu onu temizledim. Temizlerken de doğanın sunduğu duştan faydalanarak banyo yaptım. Sonra baktım elbiseler üzerime yapışıyor, çıkardım ve devam ettim. Uğraşlarım sonucu su giderini açtım ve ıslanmışken tadını çıkarayım dedim.Boss ile oynadım. Boss dahil bütün görenler "yazık adam kafayı sıyırdı" demişlerdir. Kafamın hiç bir zaman normal olmadığını bilmezler ki.
Değerli e-günlük; bu gün bir firmadan sebil arıza şikayeti aldım ve gittim. Sıcak su musluğu akmıyor. Baktım orada olacak gibi değil, başka sebil verip arızalıyı dükkana aldım. Sıcak su musluğu tıkanmış, onu açtım ve her şey normale döndü. Almışken bir de temizleyeyim dedim. Bir makina on beş kişinin çalıştığı temizliğin çok önemli olduğu ve hijyen olması gereken bir yer de nasıl bu hale gelir anlamadım. Pislikten makinanın heryeri "kurtarın beni" diye bağırıyordu. Ben de çığlıklara dayanamayıp tertemiz yaptım. Yarın götürüp yerine kurarım ve diğer makinayı da bu hale gelmeden alırım...
Yağmur yine akşam yağacak herhalde. Gündüz rahat rahat işimizi yapalım, trafik kazaları fazla olmasın diye yağmıyor herhalde. Dün gece ki yağmur da bir sürü evi su basmış, alt geçitler dolmuş, trafik kazaları çoğalmış. (hiç tahmin edememiştik) Suçlu, oralara ev yapanlar, yanlış mühendislik hesapları ile alt geçit yapanlar, yağmurlu havada araba kullanmasını bilmeyenler değildir. Suçlu yağmurdur... İnsan her zaman masumdur. Diğer etkenler her zaman suçludur.
Değerli e-günlük, bu aralar herkesi blog yazmaya teşvik ediyorum ama kimse yanaşmıyor. Bir tek Gülşah abla "belki" dedi. (abla dediğime bakma daha on sekizinde) Bir yazsında bakalım nasıl yazıyor. Eminim her yazısında kendi dükkanının reklamını yapar. İnsanlar etkilensin diye bir de alımlı bir resmini koyar. Hadi bakalım.
Vay be, Amerika'da ki banka bizi ne kadar etkiliyormuşda haberimiz yokmuş. Kriz söylentileri ayyuka çıktı ama nafile. Bizim ülkemiz çok istikrarlı bir ülke. İş bilen harika bir hükümet (!) tarafından yönetiliyor. Ürünlerin fiyatları %100 artsa bile enflasyon olmuyor, her gün refah seviyemiz ve kişi başına düşen gelir artıyor. Vız gelir bize krizler vız...
Annem yatmaya devam ediyor. Hiç bir şeyi yok ama bu ilgi ve hizmet hoşuna gitti galiba, iyileşmek istemiyor. Ben olsam bende iyileşmem...
Bacaklarım hamlaştı. Boss'un hastalığı bitsede biraz dolaşsak. Garibim, daha genç kız olduğu için, erkeklerden gelebilecek tehlikeleri bilmiyor. Büyüyünce erkeklerin ne mal olduğunu öğrenir. Hepsi menfaat peşinde. Benim güzel kızımı vaatlerle, güzel sözlerle aldatmalarına asla izin vermem. Zaten bir kaç gün kaldı. Ondan sonra yine çıkar yürürüz.
Akşam dersleri boşmuş, Elmar geldi. Bende onu motora benzin almaya yolladım. Motora binmeyi çok seviyor.
Havalar soğuyunca hem Linda'nın, hem de Boss'un yemek yeme kapasiteleri arttı. Ben de biraz artırdım. Fazla da artırmamak lazım.
Ben gidiyorum e-günlüğüm. Hava bulutlu ve puslu, insanların içinde bir sıkıntı oluşturuyor ama ben nedense fıkır fıkır hayata devam etmekteyim. Hadi çok uzattım. Yarın yazışmak dileği ile. Hoşçakal

Biliyor musun? Sarışınların, esmerlere göre daha fazla saçı varmış...
Güzel söz: "Ayıpsız dost arayan dostsuz kalır... Mevlana (kusursuz sevgili arayan da yalnız kalır)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..