Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Haber
 

e-kayıt

e-kayıt
 

2008–2009 öğretim yılı kayıt başvuruları İlköğretim okullarında 1 Haziran - 30 Temmuz 2008 tarihler arasında yapılacak, Ortaöğretimde ise 15 Ağustosta başlayacak...

Bu yıl ilköğretimde ve ortaöğretimde kayıtlar internet üzerinden gerçekleştirilecek. Yıllardır kayıt sırasında, bağış adı altında toplanan para toplama işi de tarihe karışacak. (İnşallah)

Ortaöğretimde sınavla öğrenci alan fen ve Anadolu liseleri dışındaki liselere kayıtlar 15 Ağustostan sonra, okulların kontenjanlarına göre yapılacak. Ortaöğretim Kurumları Sınavı (OKS) sonuçlarına göre öğrenci alan liseler ise Milli Eğitim Bakanlığının belirleyeceği takvime göre kayıt yapacak. İnternet üzerinden kayıt uygulaması; adrese dayalı nüfus kayıt sistemine göre öğrencilerin, velilerin ikametlerine en yakın ortaöğretim kurumlarına yerleştirilmesini esas alıyor...

Veliler, internet aracılığıyla Milli Eğitim Bakanlığının web sitesinin,

http://ilsis.meb.gov.tr/IlsisWebNet/OgrenciKayit/Basvuru/ekosonucgiris.aspx

adresinde ki formu doldurarak kayıt başvurusu yapılacaklar. Başvurular değerlendirilerek, öğrenci ikametine en yakın okula yerleştirilecek ve buna ilişkin listeler okullarda ilan edilecek. Dikkat! Adrese dayalı kayıt sistemine göre, kayıt yaptırmayanlar elenecek…

Okullarda kayıtların başlamasına bir haftadan az bir süre kala, Milli Eğitim Bakanlığı, il milli eğitim müdürlüklerini son kez uyardı. Bakanlığın yaptığı uyarıya göre, “Adrese dayalı kayıt sistemi”ne 2008–2009 öğretim yılında eksiksiz uyulması istendi. İnternet üzerinden yapılacak kayıt işlemlerine göre, her veli çocuğunu kendi mahallesindeki okullara kayıt yaptıracak. “Adrese dayalı kayıt sistemi”ne uymayan okul yöneticileri hakkında, “sahte belge düzenleme” suçlaması ile soruşturma açılacak.

E-kayıt sistemi Türkiye’mize hayırlı olsun...

MEB açıklama yapmıştı...01 Haziran 2008 tarihinden itibaren bakanlığın verdiği internet adresinden,velilerimiz çocuklarını kayıt yaptıracaklardı....Olmadı...

Sayın Bakanımız siz söz vermiştiniz....İlköğretim ve ortaöğretim kayıtları internet üzerinden yapılacaktı...
Dört gündür e- kayıt sisteminden kayıt yapılamıyor diye MEB'na mail çektim ...

İşte bakanlıktan gelen cevap....

Kurum Adı: T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Başvuru No: 355957

Cevap Metni: Bakanlığımıza gönderdiğiniz iletiniz incelenmiştir.
İlköğretim okullarına kayıtlar okul müdürlükleri tarafından yapılmaktadır. Kayıt bölgesi içerisinde bulunduğunuz okul müdürlüğüne müracaat etmeniz gerekmektedir.
Bilgilerinizi rica ederim.
Kaynak:MEB

E-kayıt ne olacak.... Belki seneye.....Kalın sağlıcakla

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..