Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

E-Kitap Okuma

Voice Dream Reader’de yaşadığım sorun. Bu dönemleri okuma ve sorgulamalarla geçiriyorum. Biraz önce Kuranıkerim meali dinlerken Yusuf suresi denk geldi. Rabbim sen en büyük teselli vericilerdensin. E-kitaplarımı Voice Dream Reader’leokuyorum. Bu kitapların çoğu akademik kitaplar olduğu için ayrı ayrı ve farklı zamanlarda dinliyordum.

 

AA bir baktım uygulama yok kardeş ailemdekiler duruyor benimki yok acaba uygulamaları kapatırken sildik mi tekrar kuruldu ama kitaplarım yarım kaldı dünya hayatı gibi işler yarım kaldı tekrar on civarında kitap yükledim yavaş yavaş dinlemeye başlayacağım hatta dün Seyyid Kutup ’unyoldaki işaretlerine başladım bile,

 

Hayat kaldığı yerden devam ediyor yeni şartlara ve yeni oluşturacağım çevreye alışmaya çalışacağım. Salih Arıkan, tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..