Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '18

 
Kategori
Eğitim
 

E-Kpss Kursuyla İlgili

E-Kpss Kursuyla İlgili
 

Salih Arıkan


2012’den beri Ekpss Kursları açtık. Bu Sene Yeterli başvuru olmadı. Sürekli kursu soruyorlar beni arayanlar. Bir veri bankası oluşturulamadığı için yeterince muhataplarımıza ulaşamıyoruz.

2016’da Büyükşehir Belediyesi Kurs açmıştı biz de öğrencilerimizi oraya göndermiştik. Şöyle bir düşüncemiz var. Halk Eğitimle değil de Sınava kadar Hafta içi ve Hafta sonu Dernek de Ders çalıştırma Programı düzenleyeceğiz. Tüm engel Grupları katılabilir üçerli beşerli Gruplarla isteyen arkadaşlarımızı sınava kadar destekleyebiliriz.

Katılmak isteyenler lütfen E-Posta atsınlar. Belge falan istemiyoruz. Gönüllü olmak isteyenle rde E-Posta atsınlar ve oluşacak Gruplara göre bir çalışma yapacağız. Dokuz Eylül Üniversitesi Özel Eğitim Bölümünden Bir Grup Gönüllümüz olacak. Başka Üniversitelerden gönüllü olmak isteyenlerde lütfen mail atsınlar.

Gazeteci dostlarımızda bu yazımızı yaygınlaştırır duyurabilirse çok güzel olur. Yahu lütfen engellilerle ilgili veri tabanı belirlensin ve biz Projelerimizi ona göre yapalım. Engellilerin yaş cinsiyet Eğitim durumları ilgi ve ihtiyaçları belirli olursa ihtiyaç analizlerine göre Projeler yapılır. Bizde önümüzü görür. Tüm Faaliyetlerimizi ona göre planlarız.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93,Skaype: saliharikan2, E-Posta; slh.arikan@gmail.com

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..