Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '14

 
Kategori
Siyaset
 

e parti kurulursa, adayım!

e parti kurulursa, adayım!
 

özle düzenleme


5 Eylül 2014 de yazdığım köşe yazımın son cümlesinde:
 
“Sahi, dağılmayan bir CHP var değil mi? 
 
Eskiyim filan diyen!
 
Sayın Bekaroğlu ile ölüm orucuna başlar yakında” diye yazmıştım.
 
Durduk yerde yazmamıştım o sözü…
 
Bekaroğlu’nun CHP de meydana getireceği derin sarsıntıyı haber vermiştim.
 
Elbette benim de bir siyasi görüşüm var ama politik bir duruşum hiç olmadı.
 
Beceremiyorum.
 
Birinci önceliğim yaşadığım çevre olduğu için şahsi menfaatlerim ve siyasi
görüşüm hep ikici planda kalmıştır.
 
Yakasından düşmediğim siyasiler, makam sahipleri, zaman zaman bana sormuşlardır:
 
“Sizin hiç mi sorununuz yok”
 
Binlerce var, ama asla yaşadığım çevrenin meseleleri önüne geçmemiştir.
 
Bir söz benim hayatımı kurgulamış, O kerametli öz deyiş, bütün arzularıma gem vurmuş, bambaşka bir alem içersinde yuvarlanıp gidiyorum…
 
“Kişinin himmeti milleti ise, o kişi tek başına bir millettir”  
 
O nedenle, hiç kimse beni çürük kapılarda, güçlü yapılarda bir şeyler dilenirken göremez.
 
O nedenle ülkem için,bölgem için ve yaşadığım çevre için düşündüklerim, görüşlerim bazen moda mod çıkıyor…
 
O nedenle yerel seçimlerde, Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde öngörülerim doğru çıkmış, önümüzde yaşayacağımız süreçlerde de yaşanacakları doğru tahmin edebiliyorum…
 
CHP den istifa eden Milletvekili  e-parti kurulması gerektiğini söyledi.
 
Bakın bu çok doğru bir hamle.
 
Bu ülkenin bugünkü yapısı buna müsaade eder mi bilemiyorum ama çok dikkatimi çekti bu söylem…
 
Aslında çaresizliğin bir işareti ama ben balıklama daldım bu söze.
 
Hele bu e-parti yerelden başlayarak ülkeyi yönetecek Vekillerini ön seçimle seçerse birilerinin yandı keten helvası…
 
İlimizde siyasi parti teşkilatları yenileme çalışmalarını sürdürüyor.
 
İlçe ve il teşkilatlarında hummalı bir çalışma var…
 
Hiç hak etmediği halde il başkanlığı, milletvekili rüyası görenler var.
 
E- parti, süratle yapacağı kamuoyu yoklaması ile, il başkanı ve milletvekili seçmeye kalksa ne olur?
 
Seçilenler, başarılı olamadıkları her an için, süratle e-oy’ la halk tarafından görevden anında alınırsa ne olur?
 
Burada il başkanlığı rüyası görenler, milletvekilliği rüyası görenler ne hale düşer?
Milletin üstünden silidir gibi geçenler, nal toplamazlar mı?
 
Katları, yatları zulümle sıvalanmış zalimler, rezil-u rusvay olmazlar mı?
 
Evimde iki reyden birinin iradesi elinde olan bu zavallı, eğer e-parti kurulursa, milletvekilliğine adaydır.
 
Bu zulüm sevdalısı, cep cepken sevdalısı, kanunsuzluk abidesi, uçkur sevdalısı bu zalimler karşısında yemin olsun adayım…
 
Söyle diyeceğim:
 
“Ey! vatandaşlarım… Han için, hamam için, yat için, kat için değil, sizlerin sorunları ve ihtiyaçları için adayım. Başarılı olamadığım an, e-oyla beni görevden alabileceksiniz. O nedenle adayım, o nedenle sizi en iyi şekilde temsil edeceğim. Himmetim sizin içindir, o nedenle tek başına bir millet gibi kendimi kuvvetli hissediyorum…”
 
Böyle bir söz verecek babayiğit var mı?
 
El etek öperek, yalınayak baldırı çıplak gelip, gemi ile götürülemeyecek servet edinenler böyle bir sözü ağzına alabilirler mi?
 
Alamazlar. 
 
Çünkü ben varım karşılarında…
 
Asırlık çınar CHP kopanları ile bile ülkeye ümit veriyor…
 
Bu ne güzel bir rüya!
 
Milletvekili olacağım güya!
 
Sevgi ve saygılarımla…
 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..