Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '09

 
Kategori
Bilim
 

E.T.

‘E.T’, ‘extra-terrestial’, yani ‘dünya-dışı’ demek. Bununla dünyadışı zeki şeyleri kastediyoruz. Bunların canlı olacağı tartışmalı.

Bir E.T.’nin kesin olarak var olduğunu öğrendim.

Ne yapardım?

Hiçbirşey.

Neden?

Kafamın içinde bir E.T. var ve ben hiçbir şey yapmıyordum.

Hayır, beni uzaylılar ziyaret etmedi. 35 yılda oluşturduğum insan-öte (meta-hüman) zeka, sonunda kesinlikle Dünya boyutlarını aştı. Ve ben hiçbir şey yapmıyorum.

Neden?

Yapmak gerekmiyor da ondan. E.T. için de öyle.

Neden?

İletişim kurmadığımız diğer insan zihinleri ve kültürleri için nedense, öyle bir nedenle.

Herkes, kendini bile yanıltarak, farklı zekalara ilgi, merak, iletişim arzusu ve hepsinin önünde hoşgörü duyduğunu önesürer ama bu geçersiz bir savdır.

Dahiler için kurulmuş bir okulda, kendim gibi olan, 100 civarında dahiyle 3 yıl gece gündüz birlikte yaşadım. O insanların 35 yıllık biyografilerini satır satır biliyorum.

Sonuç, bir zeka katliamı.

E.T. için de öyle. E.T.’yi bulur bulmaz insanların ilk yapacağı şey onu
katletmektir.

Sevgiyle veya nefretle fark etmez ama onu yok edeceklerdir mutlaka.

Yeryüzü’nde bugüne dek binlerce dil yok oldu. Son birkaç on yılda da bine yakını yok oldu.

Hiç kimse bir şey yaptı mı?

Hayır.

E.T. için kimse bir şey yapar mı?

Hayır. Hayır, tam öyle değil, önce yok edip, sonra hakkında bir film yaparlar kesin.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..