Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '12

 
Kategori
e-Ticaret
 

E-Ticaret Eğitim Desteği

E-Ticaret Eğitim Desteği
 

Bu haftasonu yani 6 Ekim Cumartesi günü Neticaret Merkez Ofisinde muhteşem bir eğitim verdik...

E-Ticaretin dünü, bugünü, yarını, seo, sem, sosyal medya ve girişimcilik konularının ele alındığı eğitim hem ücretsiz hem de sertifikalı idi.

Katılımcılar oldukça alakalı olunca benim de eğitim sürecini uzun tutmam ve daha istekli sunum yapmam kaçınılmaz oldu.

30 kişilik sınıf tam doluyken nasıl verimli geçmesin ki eğitim? 

Günümüzde e-ticaret, seo, sosyal medya ve girişimcilik konuları çok ciddi değer kazanırken maalesef sektörde bu alanlarda yetişmiş personel yok denecek kadar az.

Haftasonu verdiğimiz eğitim ile sektöre değer ve yetişmiş personel kazandırmayı amaçlamıştık ve sanırım amacımız doğru yolda yer buldu.

Kaynak : Neticaret

 
Toplam blog
: 175
: 1323
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Serkan Hacıömeroğlu 1 Kasım'da  Trabzon'da doğdum. Yüksek öğrenimi 2000 yılında tamamladım. Çeşit..