Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '13

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

E-Ticaret Girişimciliği için Kadınlar geliyor!

E-Ticaret Girişimciliği için Kadınlar geliyor!
 

E-Ticaret günümüzde değer ve önem kazanırken, kadınların da e-ticaret sektöründe girişimci veya kalifiye yetişmiş birer personel olmasını amaçlayan son günlerin en önemli sosyal sorumluluk projesi olan "E-Ticaret 'te Kadın Eğitimi " Kadınlar Arası Derneği ve Türkiye'nin e-ticaret altyapı sağlayıcısı Neticaret işbirliği ile 11-12 Mayıs'ta  gerçekleşecek.

2012 yılının en çok üniversitelerde konferans veren Türkiye'nin en önemli sosyal medya, dijital pazarlama, girişimcilik ve e-ticaret uzmanı Serkan Hacıömeroğlu da etkinlik eğitmenleri arasında bulunuyor.
 
Daha çok kadının yeni iş modellerinde yer alması amacıyla kurulan KadınlarArası Derneği ve e-ticaret sektörünün alt yapı sağlayıcısı Neticaret “E-Ticaret’ te Kadın” konulu bir eğitim programı düzenliyor. E-ticaret sektöründe girişimci olma ve istihdam imkanı sağlayacak eğitim programı 2 gün sürecek.
 
Eğitim Tarihi ve süresi
11-12 Mayıs 2013 C.tesi-Pazar- toplam 10 saat
 
Eğitim Yeri
 
Neticaret Eğitim Salonu
Ortaklar Cd. Bahçeler Sk. 20/5 Mecidiyeköy İstanbul
 
Eğitim İçeriği
E-Ticaretin dünü bugünü ve geleceği ( 1:30 saat)
E-Ticaret sitelerinin kullanımı ve yönetimi ( 4 saat )
SEO -SEM Yönetimi ( 2 Saat)
Sosyal Medya, Girişimcilik ve Dijital Pazarlama ( 2:30 saat )
 
Eğitime kimler katılabilir?
 
Microsoft Office bilgi sahibi
Temel bilgisayar bilgi sahibi
Girişimcilik ruhuna sahip
Grup çalışmasına yatkın
İnsiyatif alabilen
Teknolojiyi takip eden
Aldığı sorumlulukları yerine getirebilen
Temel olarak raporlama ve analiz hakkında bilgisi olan
İnsan ilişkiler kuvvetli.
Serbest zamanlı çalışma fırsatına sahip olmak isteyen
Kariyer değişimi yapmak isteyen kadınlar.
 
Detaylı Bilgi için  .egitim@kadinlararasi.org
Kaynak :Neticaret
 
Toplam blog
: 175
: 1323
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Serkan Hacıömeroğlu 1 Kasım'da  Trabzon'da doğdum. Yüksek öğrenimi 2000 yılında tamamladım. Çeşit..