Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '14

 
Kategori
e-Ticaret
 

E-ticaret Sitelerinde müşteriler nasıl aktif alıcılar haline gelir

E-ticaret Sitelerinde müşteriler nasıl aktif alıcılar haline gelir
 

E-ticaret Sitelerinde Satış Artırma Teknikleri


E-ticaret sitenizden alışveriş yapan müşterilerinizin tekrar sitenizden alışveriş yapması için belirli stratejiler uygulamanız gerekir.

E-ticaret Müşterilerinize yeniden satış yapmak yeni müşteri kazanmaktan daha kolay olacaktır.

Müşterilerinizin kalıcı olabilmesi için dikkat edilmesi gereken kurallar:

1- E-ticaret Müşterilerinize Kendinizi hatırlatın

Müşterilerinizin günlük hayat temposunda sizin sitenize girmiş bir ürün almış olsa dahi bir süre sonra sizin sitenizi hatırlamayacaktır. 

Müşterilerinize gerek kampanya mailleri yardımıyla kendinizi hatırlatabilir tekrar sitenizden alışveriş yapmasını sağlayabilirsiniz

 

2- E-ticaret Müşterilerinize Önem Verin

Mevcut e-ticaret müşterilerinize önem verdiğinizi vurgulamak için özel günlerde (doğum gününde ,yıl dönümünlerinde,bayram,yılbaşı v.b ) e-posta yada sms yardımıyla özel günlerde onları hatırladığınızı gösterirseniz müşterilerinizinde sizin sitenize tekrar girme imkanı yükselecektir.

 

3- E-ticaret Müşterileriniz İle İrtibata Geçin

E-ticaret müşterileriniz ile sadece sanal ortam üzerinden alışveriş yaptıgınızdan dolayı karşısında bir ses duymak içlerini rahatlatacaktır.Sipariş düştükten sonra yada kargoya verilmesi aşamasında arayıp satın almış oldugu ürün ile bilgi verir iseniz sizden dolayısıyla e-ticaret sitenizden memnun kalacak ve e-ticaret sitenizden olası bir ihtiyaç durumunda size yeniden ulaşacaktır.

 

4- Kişiye Özel Mailler Gönderin

E-ticaret sitesi yapmaya karar verdiyseniz ve satışlarınız artırmak için uğraşmanız gerekmektedir.Kişinin İsmi ve soyismiyle bu hafta şu ürünümüzde size özel 0 indirim şeklinde mailler gönderip ürünlerinizi cazip kılmanın yanı sıra kişiye özel olduğu için ihtiyaçı varsa müşteriniz mutlaka detayını inceliycektir.

5- Müşterilerinizden Almış olduğu ürünle İlgili Yorumunu Alın 

E-ticaret müşterilerinizden satın almış olduğu ürün ile ilgili sitenizde rün detayınıza yorum yazmasını isteyin .Böylece bir sonraki sitenize giren aynı ürün ile ilgilenen diğer müşterinizin o ürün ile ilgili bilgi edinmiş olursunuz aklındaki soruların cevabını silmiş olursunuz.

6- E-ticaret Müşterilerinizi Sosyal Medyaya Taşıyın 

Artık günümüzde herkes her gün sosyal medya hesapları kontrol etmekte , sosyal medya üzerinden ürünleriniz, kampanyalarınız hakkında günlük paylaşımlar yaparak e-ticaret sitenizin müşterileriniz tarafından ziyaret etmesini sağlayabilirsiniz.


kaynak : www.daynex.com.tr

 
Toplam blog
: 7
: 1974
Kayıt tarihi
: 20.12.11
 
 

Ticaret ve iş hayatında her gecen gün meslekler değişiyor yeni çağın ticaret alanı internette dah..