Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '07

 
Kategori
e-Ticaret
 

E-ticaret’te taktikler

E-ticaret’te taktikler
 

E-ticaret yaparken para kazanmak için bazı taktikler geliştirmek zorundasınız. Çoğu zaman gözünüzün önünde duran küçük şeyleri kullanarak büyük faydalar yaratabileceğinizi kestiremezsiniz. Bu yüzden e-ticaret yapanlar için birkaç taktik vermek istedim.

1. Gönderdiğiniz her paketemutlaka başka ürünlerinizi tanıtan broşürler koymalısınız. Bu broşürler satın alınan ürünü tamamlayıcı ürünleri içermelidir.

2. Eğer biraz daha fark verilirse aynı ürünün büyük boyu yada 2 tanesi teklif edilmelidir. Hala e-ticaret sitelerinde birden fazla alıma ekstrafiyat uygulayan yoktur.

3. Mutlaka aylık bir e-blten hazırlayın veson gelen yeni ürünleri bu bülten ile tanıtın.

4. Satılan ürününü sigortası yada bakımı gibi satış sonrası hizmetleride satmaya çalışın.

5. Özel günlerde gönderdiğiniz tebrik ve kutlama mesajlarının bir köşesinde yeni ürün yada kampanyanızı tanıtmayı unutmayın.

6. Aynı üründen birden fazla alanın indirimini artırın.

7. Alışveriş işlemi tamamlandıüğında açtığınız “Teşekkür ederiz, işleminiz başarıyla gerçekleşmiştir!” sayfasına yeni ürün yada kampanyalarınızı koyun.

8. Eğerbir üründen belirli bir süre alma vaadinde bulunan yada bir yıllık bedelini peşin ödeyene büyük avantaj, indirimler sağlamaya çalışın.

9. Müşterinize habersiz bir şekilde aldığı ürün ile birlikte sürpriz hediye çeki gönderin.

10. Belirli bir tutarın üzerinde alışveriş yapanlara vesürekli alışveriş yapanlara avantajlar sağlayın.

11. Eğer sattığınız ürünün belli bir süresonra biteceğini öngörebiliyorsanız o dönemde yenisini müşterinize teklif edin. Yada bitecek ürünleri her ay vb. gönderecek şekilde satmaya çalışın.

12. Birden falza ürünü tek birsepette toplayıp toplu satış yapmaya çalışın.

13. Sadece müşterilerinize özel bir bölüm açarak bazı ürünleri o bölümden ekstra indirimle satmaya çalışın.

14. İşbirliği yapın. Sizin mallarınızı pazarlayacak siteye pay verin yada sizde onların mallarını satın.

15. Müşterilerinizin mutlu olup olmadıkları tekrarsizden alışveriş yapıp yapmadıklarını izleyin. Yapmıyorlarsa nedenlerini araştırın.

16. Önce bir deneme yada numune gönderebiliyorsanız çok iyi olur.

17. sizden alışveriş yaptıkları için teşekkür mesajı gönderin.

18. Ürünlerle beraber onlara yardımcı olacak malzemeyi siz hediye edin. Ör pil, hediye kağıdı vb.

19. Eğer elinize ileride geçecek ürünleri biliyorsanız bu ürünler için ön sipariş toplamaya çalışın. Hatta “sizde olsaydı alırdık” denilen ürünleri saptamaya çalışın.

20. Sizden alışveriş yapanlara aldıkları üründen maksimum nasıl fayda sağlayabileceklerini anlatın ve destek olun.

21. Sezon sonu ve stok bitirmeye yönelik süreli fakat büyük indirimli satışlar planlayın.

Kolay gelsin.

 
Toplam blog
: 578
: 5372
Kayıt tarihi
: 23.06.06
 
 

Superonline danışmanlık, İktisat Bankası' nda ilk palm bankacılığı uygulaması, 5 yıl Garanti E-Ticar..