Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '20

 
Kategori
e-Ticaret
Okunma Sayısı
37
 

E-ticaretDanışmanı Ne İş Yapar

E-ticaret Danışmanı
 
E-ticaret ülkemizde hızla büyüyen bir iş alanı olmaya başladı. E-ticaret işinde başarılı olabilmek için analiz kabiliyeti yüksek, konusunda tecrübeli, bilgili ve vizyon sahibi biri ile bu iş yapılmalıdır. Bu işi bilene bırakmazsanız maalesef sektörün içindeki canavarlar cebinizdeki sermayeyi hızla size harcatır ve sonunda başarılı olamayabilirsiniz.
 
Peki e-ticaret danışmanı nedir?
 
E-ticaret hizmeti veren firmalara satış danışmanlığı, dijital pazarlama danışmanlığı ve e-ticaret yönetim danışmanlığı için verilen genel hizmete verilen addır.
 
E-ticaret Danışmanı Ne Faydalar Sağlar?
 
E-ticaret Danışmanlığı Tarafsız geri bildirim :
 
Gördüklerine ve nasıl gördüklerine bağlı olarak size geri bildirim sağlayabilirler. Ana hedefleri işletmenizin gelişmesine ve başarılı olmasına yardımcı olmaktır. Geri bildirimleri aracılığıyla, tüm doğru nedenlerle bilinçli kararlar alabilirsiniz.
 
E-ticaret Danışmanlığı Satışlarınızı arttırma stratejileri belirler:
 
Çevrimiçi alışveriş yapanların yaklaşık% 90-98’i işlemi satın alma işlemiyle tamamlamaz. E-ticaret danışmanınız, müşterilerinizin satışları neden tamamlamadığı konusunda size fikir verebilir. Amaçları, tüm süreci mümkün olduğunca müşteri dostu hale getirmek, boşluğu tıkamak ve dönüşüm oranlarını arttırmaktır. Size rakipleriniz hakkında bilgi sağlayan raporlar oluşturmak için gerekli araçlara sahip olacaklar. Bu, onlar için neyin işe yaradığını ve neden işletmenizden daha fazla satış sağladıklarını belirlemenizi sağlayacaktır.
 
E-ticaret Danışmanlığı Doğru hizmetlere doğru ücretler ödemenizi sağlarlar:
 
E-ticaret işinizi yaparken alacağınız tüm hizmet kalemlerinde piyasa fiyatlarına hakim oldukları için işi bilmeyişinizden ötürü ödeyeceğiniz yüksek ücretlerden tasarruf etmenizi sağlarlar.
 
E-ticaret Danışmanlığı Doğru kitleyi hedeflerler  :
Hangi sektörde faaliyet gösteren bir şirket olduğunuz ve hedef kitlenizin tanımlaması yapılır. Bazen, işletmeler dar bir hedef gruba sahip olabilirler, bu da doğru kişilere pazarlama yaparak satışları kaçırdıkları anlamına gelir. Bir e-ticaret danışmanı, kitlenizi tanımlamanıza ve ardından doğru yöntemleri kullanarak onlara ulaşmanıza yardımcı olur. Daha fazla hedef grup belirleyerek satışlarınızı ve kârınızı önemli ölçüde artırabilirsiniz. Pazarlama faaliyetlerinde nokta atışı yaparak pazarlama maliyetlerinizin düşmesini ve daha çok verim almanızı sağlarlar.
 
E-ticaret Danışmanlığı Doğru kanalları kullanmanızı sağlarlar: 
Sosyal medya, bir blog sahibi olmak veya seçtiğiniz kitleye alakalı bilgiler sağlamak işletmeler için son derece önemlidir. Sosyal medyadan ve binlerce kişiye anında ulaşmak için nasıl kullanılabileceğinden yararlanmanız gerekiyor. E-ticaret danışmanınız, hedef kitlenize göre doğru platformları kullanabileceğiniz bir sosyal medya stratejisi oluşturacaktır. Burada blog makalelerinizi, tekliflerinizi, yeni ürünlerinizi ve trendlerinizi ve çok daha fazlasını paylaşabilirsiniz. Sosyal medya, benzeri olmayan bir pazarlama aracıdır ve olağanüstü bir etkileşim düzeyiyle, işletmenize ve markanıza müşterilerin ilişki kurabileceği bir kişilik verebilir.
 
Eticaret Danışmanlığı Fırsatları yakalamanızı sağlarlar :
E-ticaret danışmanları pek çok e-ticaret sitesine yıllardır hizmet verdiklerinden ötürü yaptıkları işte iyidirler. Başkalarının göremeyeceği fırsatlardan faydalanmanızı sağlayan deneyime sahiptirler. Bu nedenle, kutunun dışında etkili bir şekilde düşünürler ve işletmenizin doğru hamleleri doğru zamanda yapmasını sağlarlar. Daha önce hiç düşünmediğiniz stratejiler ve yeni perspektifler getirirler. Bu yüzden işinizi bir sonraki seviyeye taşıyacak büyüme alanlarını belirleyebilirler. Bu, düşük satışları azaltmanıza, müşteri memnuniyetini arttırmanıza ve kârınızı artırmanıza yardımcı olabilir.
 
E-ticaret Danışmanlığı Bir yol haritası oluştururlar:
E-ticaret işletmeleri bir gecede başarıya ulaşamazlar, bu yüzden doğru rehberliğe ihtiyacınız vardır. Bir e-ticaret danışmanı, işinize başarıya giden yolda rehberlik edecek stratejiler ve bir yol haritası oluşturabilir. Bu, aşamaların ve kilometre taşlarının bir projesini içerecek ve aynı zamanda işinizin sonuç odaklı olmasını ve optimize edilmesini sağlayacaktır. Bir yol haritası oluşturduklarında, e-ticaret işinizi bir sonraki seviyeye çıkarabilmeniz için işletmenize ciddi fayda sağlayan bir yön çizer.
ETEM SEVİK bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 2
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 36
Kayıt tarihi
: 14.04.20
 
 

1999 Yılından beri internet sektöründe danışmanlık vermekteyiz. Türkiye'de ilk sanal pos'u alanla..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster