Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

E yetti gari lokal yer çekimi alanımdan uzak durun!

E yetti gari lokal yer çekimi alanımdan uzak durun!
 

Kendimi yollara atmaktan da bıktım artık!!! BLacK in aRcHaic CiTY


Bir acı var kördüğüm boğazımda
Tadım yok biraz bu aralarda
Dağıttım biraz da son zamanlarda
Yüreğim artık beni yormasana
Gönül gözüm kapandı sesim çıkmaz
Artık bu odalarda
Heves ederdimya eskiden artık gücüm yok bu hayata

Çekip gidesim var artık yalan dünyadan

Önüme çıkıp duran sahte yüzlerden
Hiç bir söz bir nefes kesmiyor beni
Nedense bikaç gündür gidesim geldi!!!!

Herşeyden, herkesten bıkkınlık geldi. Hayatımda dönüp duran arap saçı ilişkilerden, arkadaş maskesi takmış iki yüzlülerden, hepsini toplasan bir adam etmez sevgililerden. Hani yetti gari diyorum artık...
Bir yerlerden bir şeylere tutunmaya çalıştıkça her şey beni bırakır oldu. Aldım başımı gittim olmadı, sustum olmadı, bağırdım olmadı, sevdim olmadı, nefret ettim hiç olmadı. Eeee artık yuhh! diyorum. Hiç bir şekilde yola girmiyorsa hiçbir şey benden bu kadar.

Çalıştım, çok çalıştım hayatım boyunca. Elimde kalana bakıyorum; projelerimi çalan insanlar, sürekli kahrını çektiğim kompleksli bir profesör ordusu, insanlar yesinler diye yetiştirmeye çalıştığımız, bana kendi kendimi yedirten kafes kafes balıklar, yalnızlık falan filan!!! E yetti gari ama...

Haa bunların yanında güzel şeyler de var tabi yok değil. Annemin şarkı söylerkenki güzelim sesi, babamın hafif çakır keyif haliyle bana sarılması, bana akvaryum camından bakan iki bebeğim yani kaplumbağalarım, kıskanç kedim, kitaplarım, notalarım ve ara sıra konuşmaktan hoşlandığım kafa dengi insanlar...

Ama yet-mi-yoooooor!!!

Biraz önce bir fotoğraf gördüm. Nasıl yaktı içimi. Neden ama dedim neden!!! Bir fotoğraf bile moralimi bozmaya yetiyor mu? Ben bu kadar mıyım? Ama yandı işte canım ne yapayım, hem de çok yandı. Üstelik bana yaşattığı o kadar iğrenç şeye rağmen onun fotoğrafı nasıl yaktı içimi, yuhh bana!!!

Ama farkettim ki ben insanlara değil insanlarla yaşadığım şeylere aşık oluyorum. Onlarla yaptığım şeyleri ve yaşadığım yerleri özlüyorum, onları değil yani. E bu da güzel. Bir şeyim normal olsa şaşardım zaten. Benim lokal yer çekimi alanımı bozmaktan başka ne işe yarıyor ki çevremdeki insanlar!

Velasıl kelam bugünlerde kötüyüm, hani sesime ses değse çığlık oluyor modunda, ııııı bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor tadında, nedense bir kaç gündür gidesim geldi yolunda gidip durun bakalım noooluveecekk???

Tuğba Özerk; Gidesim geldi http://www.dailymotion.com/video/x9mojb_tuba-ozerk-gidesim-geldi_music
Tavsiye ederim çok çok güzel bir parça....

 
Toplam blog
: 38
: 1616
Kayıt tarihi
: 16.12.08
 
 

Deniz tutkunu, anne, evlat, sanat düşkünü, doğaya aşık, var olmanın anlamının peşinde bir insanoğ..