Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Ebedi Sevgilim

 Bezm-i elestte hayran olduğum
 Aşk meclisinde hayrete daldığım
 Fani dünyayı boş verdiğim
 Aşkınla bi karar kıldığım...

 Uğruna belalara düştüğüm
 Yandıkça yanmamayı öğrendiğim
 Dem gelip süveydana daldığım
 Gönül beytullahını tavaf ettiğim...

 Lâ ilâhe illallah kılıcıyla
 Tüm gönül putlarını devirdiğim
 Kâh İbrahim’in olup teslim aolduğum
 Kâh İsmail’in olup kurbanın olduğum
 Kâh Muhammedî nurunla
 Aşkına boyandığım...

 Al götür beni buralardan
 Cemaline hayran olduğum...

 Aşkınla yanan yüreğim
 Dem gelir volkan olur...

 Dayanamam yangınına...

 Aşkına düşeli yaşıyorum ...

 İşte öylesine...

 Kulluğum tamamlansın, diye...

 Bir çağırsan
 Bir haber salsan
 Vuslat zamanıdır
 Hadi gel diye...

 Hazırlanacağım bir gelin gibi
 Ellerimde aşkının kınası
 Üzerimde gül kokuların
 Masum beyaz gelinliğimle...

 Yüzümde kırmızı alım
 Sorsan bana ne getirdin, diye
 Yok sana sunacağım
 Salih bir amelim...

 Dağıtmışım hepsini
 Nefsim azmasın diye
 Geldim işte kapına
 Acziyetim hiçliğimle...

 Sadece bir tutunduğum
 Gül dalım var elimde
 Simgesidir aşkımın
 Kabul edermisin?

 Kapındaki gedanı...

 Ebedi sevgilim...


  Bezm-i Elest / Mihrican Ulupınar

 11.Kasım 2008
 10.30

 
Toplam blog
: 3
: 76
Kayıt tarihi
: 04.02.13
 
 

15 Kasım 1971/26 Ramazan 1391 Niğde Değirmenli Kasabası doğumluyum.  1977' den itibaren eğitim ..