Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Ebedi Sevgiliye Doğru/ Dildârım

 Sevgisiz yaşamak
 Hissiz, duygusuz
 Cansız cesetler misali…

 İlahiâşk’a ermek
 Kavrulan çöle
 Ab-ı hayat timsali…

 Binbir darbe yemişim
 Ruhumda gönül kırıkları…

 Aşkından uzak hallerim
 Ümitsiz kanat çırpınışları…

 Her yerden
 İşaretler, simgeler
 Senin hatıraların…

 Sırrı nakşedilmiş
 Nokta-i süveydalar
 Aynalardan nazarların…

 Duyduğum
 Sessizce fısıltındı senin…

 ‘’ Senin sevdiğin bu değil ki’’
 Dedin!...

 İşte o an
 Toplandı dağınık benliğim…

 İnceden inceye
 Uyarılan bendim…


 Sevemedim
 Senden gayrileri…

 Çözemedim
 Ledünni hikmetleri...


 Hira’ dağında
 Sükûnet bulan…

 Muhabbetullah
 Sevdasıyla kavrulan…

 Aşkına düşen
 H.z Muhammed’in (s.a.v) gibi…

 Bezm-i elestte
 Beli dost diyenlerin gibi...

 Has bahçeden
 Koparılan kanayan güllerin gibi...

 Bir âşık-ı sadığında
 Ben olsam…

 Dildârım
 Tutup ellerimi
 Bırakmasan…

 Ruz-i Mahşerde
 Hesaba dûçar
 Olmasam …

 Muradım odur ki,
 Arş-ı âlânda
 Gölgelensem…

 Cemâl-i Vech-i pâki’ne
 Dem be dem ersem…


 Seni çok seviyorum
 Seni çok seviyorum
 Seni çok seviyorum

 Mihrican Ulupınar
 08.05.13
 02:44

 
Toplam blog
: 3
: 76
Kayıt tarihi
: 04.02.13
 
 

15 Kasım 1971/26 Ramazan 1391 Niğde Değirmenli Kasabası doğumluyum.  1977' den itibaren eğitim ..