Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Ebelemece Gümelemece

Ebelemece Gümelemece
 

Geniş Aile'den. . .


Ebelemece , göbelemece. Beni ebelemekle çok iyi etti ablam Emine Supçin'im bence :=))

Buradan sevgili Emine ablama sonsuz teşekkürler ederim. Akbilin hiç bitmesin olur mu ablam. Minibüslerde hiç ayakta kalmayasın. Sabah kalktığında hiç yorgun kalkmayasın. İçtiğin sular hiç serinliğini kaybetmesin. Soğuk içiniz . Neyse efenim şemdi ebelenmem üzere bir mektub-u nağme yazmam gerektiğinin farzı üzerine başlıyorum. Bu mektubumu sevgili Ulviciğime yazdım. Hani şu geniş ailedeki Ulvi delikanlı olan Ulvi. Ama bu mektuplaşma , elektronik mektuplaşma. Msn gibi bişey işte :)

_ Ne yapan la Ulvi ? Sabah sabah çettesin ?

- Cevoo günaydın kanka. Sen emesene girersen ben her türlü girerim Cevoo.

_ Ne eden şerbetçi ? Hala domuşuğun yanında mı sürtüyon la faytoncu ? La oğlum sana çivi gibi bi haberim var. Korsan cd işine giriyoruz la sünger. Var mısın la benimle şerbetini logara akıttığım ?

- Cevoo sen girersen ben her türlü girerim korsan işine , ama.....

_ Ne aması la şerbetçi ? Kaleminin krıldığından habersiz hala yazmaya çalışan ulvi. Ne oldu yine ?

- Cevoo Sevim izin vermez buna. Kızarsa bana . Hmmm..

_ La senin Ctrl Alt Deletini yırtarım ulvi. Monitörüne limon suyu fışkırtırım senin. Gözkapakçığına sünger bob suyu damıtırım.

- Napıyım Cevoo. Aşkım biyandan sen biyandan kim çıkarıyor bu dedikoduları yaa ? Kim kim kim kim. . .

_ La gadasını aldığım ulvi. Bi seferlik de izin almadan iş yapsan olmaa mı ? Çok para var la bu işte, korsan para birimi ulvi.

- Cevoo sevim titreşim yolluyo ne yapıyım söylesene ?

_ La gagasını iki nokta üstüste titrettiğim Ulvi. Dolmuşa el kaldırıp ta şaka yaptın deyip dayak yiyen Ulvi. La çocuk bezi yerine bulaşık bezi alan Ulvi yırtarım senin klavyeni. La benimle var mısın yok musun yetersiz Ulvi ?

O Sırada Sevim Cevoya yazar....

/ Aşkitom ? Sen yoksa benden başka birisiyle mi yazışıyon ? Bak aşkitom, eğer benden başka birisine mesaj yazdığını anlarsam ya da duyarsam senin o klavyede bulunan ellerini yüksek bi yerden intaaar ederim anlıyor musun aşkitom ? Hani biz bir bütündük Ulvi ? Hani bizi ilk yarı , ikinci yarı olarak ayıramazlardı Ulvi ? Çıldırtma beni ulvi. Kızma işareti nasıl yapılıyordu aşkitom ?

- Seviim . Domuşuk aşkım benim. Cevoyla yazışıyorum bi dakka kızım .

/ Aşkitom. Sen beni o Cevahir denen sokak bidonuyla mı aldatıyon ? Seni jop delisi yapar tımarhaneye yollarım Ulvi. Şu anda sinirimden parmaklarım yerine jopumla enter a basıyorum aşkitom. Senin gözünü spreyle boyarım ulvi. Ulviiiiiii !

- Sevimm senin sayfanı kapatıyorum. Ben cevoylayım her türlü.....

_ La titreşimini aldığım Ulvi. Yazsana cavep versene yetersiz versiyon Ulvi.

- Cevoo ben Sevimin çet sayfasını kapattım kendime beyaz bir sayfa açtım ekselde. Senle cd işine varım cevoo.

_ Hoouuğğyytt ! Eferim len şerbetçi. La oğlum çok para var bu işte. Paraları kazandık mı hemen Şükufeyle düğünü yaparız.

- Cevoo düğünü de korsan mı yaparız heeee ? çalgıcılar filan kartondan olur pileybek yaparız . paralar da sahte para olur.

_ Senin prara birimini yırtarım ulvi. Azını yüzünü bıçaklarım senin ! Düğünde takı sırasını başkasına kaptıran yetersiz Ulvi. Şerbetini parfüm yapımında kullandığım Ulvi. Etinden yününden faydalanırım senin Ulvi.

- Cevoo her türlüü...

_ Tamam la tamam senle yazışılmıyor internette. Ulvi senin sörfünü yırtarım. Denizde şortunun altına bişey giymeyen Ulvi. Suyun altında bacak dikizleyen Ulvi. Senin deniz fantezini yırtarım Ulvi.

- Cevoo sen girersen denize, ben hertürlü girerim . . .

_ Noôôlduu ehhhheheheheeee . Kapa la kapa artık bilgisayarını üçlü prizini yırtarım senin. . .

Evet benden bu kadar blog arkadaşlarım. Şimdii ebelemece sırası bendedir. Ebelediğim isimleri rastgele seçmek istiyorum. Tamamen kurgusuz seçiyorum. Belki de arkadaş listemde olmayan iki kişi. Aramıza yeni katılan sevgili Bena IŞIK http://blog.milliyet.com.tr/bena_isik/Blogger/?UyeNo=2029608&rn=MR ve sevgili Ali GÜLCÜ http://blog.milliyet.com.tr/boncukali yazarımız olsun . ikinizi de ebelediiiim :))) Yapacağınız şey siz de herhangi birisine mektup yazacaksınız ve sonunda birilerini ebeleyeceksiniz

Hepinize sevgiler saygılar dilerim.

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..