Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

Ebru Şallı - Sinan Akçıl birlikteliklerine Okan Bayülgen açıklaması!

Ebru Şallı - Sinan Akçıl birlikteliklerine Okan Bayülgen açıklaması!
 

Beyaz Show’a rakip olarak dün akşam yayına giren Makine Kafa programının reytinglerine bakmadan yazımı yazdım.  “Hard Talk Show “ kategorisinde karşımıza çıkan ve çıkmaya da devam edecek olan usta televizyoncu Okan Bayülgen, Makina Kafa programıyla yeni gününde Cuma akşamı ekrana fırtına gibiydi.

Daha önceleri Cumartesi akşamları yayınlanan Makina Kafa, yılbaşı öncesi tatile girmişti. Hayranlarının merakla beklediği Makina Kafa, Cuma akşamı ünlü konukları Şebnem Ferah, Mehmet Erdem, Hakan Yılmaz, Şebnem Bozoklu, Fırat Doğruloğlu, Enver Aysever'i ağırladı. Şebnem Ferah stüdyodaki hayranı bir genç kızla sahneye çıkarak düet de yaptı.

Her zaman ki gibi “ne zaman ciddi, ne zaman şaka” dedirten cinsten söylemleri, sivri dili ile Okan Bayülgen döktürdü. Biz zaten onun bu tarzını seviyoruz!

23:15 te başlayan program 02:45 gibi bitti. Hatta Okan Bayülgen “ ne Beyaz programı bitirdi mi? Bana yarın reyting demesin, program bitirmek için saat daha erken!”  diyerek de Beyazıt Öztürk’e tatlı tatlı laf da attı. Aslında Okan Bayülgen reytingleri kafasına takmayan, canının istediğini yapan, keyifli, afacan tavırları ile göz kırptırmadan kendini seyrettiren bir sanatçı. Sosyal medya da gene jet gibiydi Okan Bayülgen, politikaya, sansüre, çocuklara şiddete v.s. karşı çıkaran söylemleri dün akşamdan ana başlıklardı.

Asıl benim ağzımı açık bırakan da Okan Bayülgen’in magazin haberine son noktayı koymasıydı!

Ben de Okan Bayülgen de magazin haberi yapmayız, ama dün gecenin asıl bombası Okan Bayülgen’in Sinan Akçıl- Ebru Şallı haberi yapmasıydı. Hani şu meşhur Fransa’da restoranda tespit edilen, gazetelerin bomba fotoğrafı dün gece Okan Bayülgen’nin Medya Arkası bölümünün bomba haberiydi. Ne yapalım, hepimiz biliyoruz! Dediniz ama bu açıdan ben bile irdelememiştim bu haberi.

Efendim, Okan Bayülgen’in genç ve atak ekibi Fransa’ya telefon edip, restoran sahibi ile görüşmüş, ayrıca da e-mail yoluyla da söylenenleri teyit ettirmiş. Böylece de ellerinde kanıtları ile karşımızdaydı.

Bomba haberin e-mail içeriği şu: “ Restoranımıza böyle bir çift gelmemiştir. Ayrıca bizim duvarlarımızda ünlü konuklarımızın resimleri bulunmaz. Restoranımız bu tarz hizmetler verip, konuklarımızın fotoğraflarını da çekmez” di.

Yani haber hazırlanmış, pişirilmiş ve de basına servis edilmişti.  Okan Bayülgen’in böyle bir magazin haberinin asılsızlığını kanıtları ile önümüze çıkarması dün gecenin asıl bombasıydı.

Bu haber ile haftaya reyting savaşının galibi olacağının ayak seslerini duyar gibiyim! Okan Bayülgen gene çok afacandı, yine en sertinden show yaptı, yeniden araştırmanın tavanına varan lezzetteydi. Sizleri bilmem ama Beyaz Show ve Üç Adam’ı da seven ben Okan Bayülgen’i tercih ettim ve gene tercih edeceğim. Okan Bayülgen bizi şaşırtmaya devam edecek olduğunu da en sertini dün gece ekrana taşıdı! Bana göre dün gecenin galibi Okan Bayülgen’di.

Hayatta galibiyetlerinizin sürmesi dileği ile…


eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6
https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..