Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '13

 
Kategori
Güncel
 

Ebru Şallı'dan Hülya Avşar'a ülke manzaraları

Ebru Şallı'dan Hülya Avşar'a ülke manzaraları
 

Ne Ebru Şallı'nın boşanması ne de Hülya Avşar'ın veya başka birinin selülitleri ya da özel hayatı beni bugüne kadar hiç ilgilendirmedi. Televizyonların ana haber bültenlerinde, gazetelerin ilk sayfalarında bu ve benzeri haberler neredeyse sürekli olarak yayınlandığından ister istemez görmek zorunda kalıyoruz.

Ben genelde ülkemizde olan siyasi gelişmeler hakkında yazılar yazmaya fikirlerimi paylaşmaya çalışıyorum. Bu konularda yazdığım yazılar ortalama 100 kişi tarafından okunuyor. Daha önce bir deneme yapmak üzere "Hürrem" konulu bir yazı yazmıştım 500 ün üzerinde kişi tarafından okundu.

Bu durumun sadece benim yazdıklarımla ilgili olmadığını Milliyet Blog sayfalarında en fazla okunan yazılara baktğım da da görüyorum. Bu yazımda yine bir deneme yazısıdır merakla kaç kişi tarafından okunacağını bekliyorum.

İnsanlar acaba siyaset ve ülke ile ilgili konulardan sıkıldıkları için mi, yoksa bu konularla ilgilenmek istemedikleri için mi veya başka bir nedenle mi "magazin" haberlerine daha fazla ilgi gösteriyorlar onu da anlamış değilim. 

 
Toplam blog
: 92
: 956
Kayıt tarihi
: 01.10.07
 
 

Ülkemin içinde bulunduğu ve gitmekte olduğu yerden rahatsızım. Atatürk ilke ve devrimleri doğrult..