Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '09

 
Kategori
Magazin
 

Ebru Şallı Hanım, yine üstsüz

Ebru Şallı Hanım, yine üstsüz
 

Foto Milliyet


Yahu ben bu konuyu geçen yıl yazmıştım.

Hani Ebru Şallı Hanım, bir mayo firması için üstsüz poz vermiş ya…

İşte Linki!

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=117751

Geçen yıl ne demişti?

Bir daha üstsüz olmayacağım.

Ne oldu?

1 yıl geçti.

Ebu Şallı Hanım, yine üstsüz yakalandı.

Fotoğraflar Hafta Sonu’nda yayınlandı.

Harun Bey, geçen yıl kızdı. Bakalım, bu yılda kızacak mı?

Sakın yanlış anlaşılmasın!

Niye üstsüz poz veriyor, niye üstsüz güneşleniyor falan demiyorum.

Eleştiri noktam ise neden inkar ediyor?

Yoksa sana ne kardeşim!

Meme benim, ister açarım, ister kapatırım dese…

Tabi, tabi deyip saygıyla karşılayacağız.

Geçen yıl ne dedi? İsterseniz yukarıda linke bakın:

Yok efendim, memeler benim değildi, yok çekimde yoktu, öyle şeyler falan, filan…

Bakalım, bu yıl ne mazeret söyleyecek?

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/31 Temmuz 2009/Burdur-Türkiye

Siz hala kitabımı almadınız mı? İşgte internet adresi:

http://www.netkitap.com/kitap-normal-otesi-ask-omer-ozdamar-cinius-yayinlari.htm

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..