Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

26 Ekim '09

 
Kategori
Magazin
 

Ebru Şallı:Şişmanlara sinir oluyorum! Şişmanlar ne demiş?

Ebru Şallı:Şişmanlara sinir oluyorum! Şişmanlar ne demiş?
 

http://www.resimturk.org/data/media/159/ebrusalli4.jpg


Eski mankanlerimizden Ebru Şallı Hanımefendi: ''Şişmanlara sinir oluyorum!'' Demiş...

Peki, şişmanlar Ebru Şallı'ya ne demiş?

- Yazık kayışı koparmış :)

- Bizde seni bu ekranlara ve gazetelere çıkaranlara sınır oluyoruz.

- Şişmanlarda sana bayılıyor zaten. Bunlar kendilerini iyice Türkiye'nin elit tabakası sanmaya başladı. Bana göre elit tabakayı eğlendiren tv hokkabazından başka bişey ifade etmiyorsunuz..

- Şişman kadınlar ve bütün erkekler bu bayana sinir oluyor.

- Bende kemikleri çıkanlara sinir oluyorum ne olacak şimdi :)

- Sen güzelsen ben insan değilim kilolu bayanlar hiç olmazsa sempatik oluyor bi çekiciliği oluyor sende o bile yok kemik yığını.

- İskeletten ibaret Ebru, dikkat et bir gün kader sana güzel bir oyun oynamasın inşallah 80 kilo olursun eh menopozuna da az kaldı kız ))))))))))))

- TÜRKISH VICTORIA MI OLCEN GII ))))))) güzel değilsin bacım, sıfatında yok ama köylü uyanığısın böyle parsayı toplamayı biliyon git işine giiii

- OLDU GÖZLERİM DOLDU İSTEDİGİN ÖLÇÜLER NEDİR HEMEN MECLİSTEN ONAY ÇIKARTALIM BÜTÜN BAYANLAR A.B STANDARTLARINDA VUCUDA SAHİP OLSUN EMİR BÜYÜK YERDEN

- Senin gibi çöpten çelebi olacağıma şişman olurum daha iyi... Açlıktan saçmalıyo bence bu kadın.

- BENDE SANA SİNİR OLUYORUM HATTA NEFRET EDİYORUM UYUZ OLUYORUM KENDİNİ BİLMEZ HERKES SENİN GİBİ HANGİ İMKANLARA SAHİP SİNİR BOZUCU KARI. ( yorumları orjinaline dokunmadan aynıyla yayınlıyorum) Kaynak Yorumlar: Vatan

Cevabınızı aldınız mı Ebru Hanım?

Yorumkolik haberi yorumladı...

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..