Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '12

 
Kategori
Mizah
 

Ebu Cafer'den rivayet edilir ki!

Mehdi ve Mesih’in zuhur etmesinden sonra kıyametin kopacağını bilmiyor muydunuz?

Kaç kere dedik!

Ne Mehdi geldi, ne Mesih; siz kıyameti bekliyorsunuz!

Mehdi gelecek, ardından Mesih gelecek; ondan sonra kıyamet kopacak ey müminler! Sıralamayı karıştırmayalım!

Ebu Cafer’den rivayete göre; Mehdi geldiğinde Cübbeli bir hocaya seslenecek!

“ Hoca efendi vakit tamam; oku ezanı da namazımızı eda edelim!”

“Hocam Mesihi bekleyelim! Bir rivayete göre Mesih sizin arkanızda namazı eda edecekmiş!”

“ Bekleyelim ama vakit geçmesin! Evde hanımlar bekliyor, pazara gideceğiz! Geç gidersem evde kıyamet kopar hocam!”

“Valla bizde de aynı dert var! Bizim hanımlar da çarşıya çıkacaklar, para bekliyorlar! Kışlık çizmelerde indirim varmış da! İki alıyorsun bir ödüyorsun!”

“ Sen dört çift alıp iki çift ödeyeceksin desene!”

“Sayenizde hocam!”

“ Telefonu yok mu şunun ya! Ara da çabuk gelsin! Papaz olmayalım hanımlarla!”

“Aradım hocam! Ulaşılamıyor diyor! Mesaj attım!”

“Ey cemaat; çıkışta yardım kutusuna az veren candan çok veren maldan misali yardım atarsanız Allah size verdiğinizin on katını verecek! Unutmayalım!.. Hocam oku ezanı, duyar acele eder! Cemaat sabırsızlanıyor!”

Bir rivayet de İbni Cafer’den var ama onu da bir sonraki sohbetimizde yazacağım!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..