Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '09

 
Kategori
Magazin
 

Ece'den seçmece bunlar...

Ece'den seçmece bunlar...
 

Fark ediliyorsunuz...


Mankenliği ve aşk hayatıyla gündemde kalabilme uğraşısı içinde olan Ece'den seçmece bunlar:

“O, tamamen reklam ilişkisiydi. Nişanlanmak da oyunun parçasıydı...
Hakan reklam istiyordu.
Ben de yeni yeni popülerdim. Benimle reklam yapmasına izin verdim.
Karşılıklı bir alışveriş yani...

Ondan sonra o kadar reklam aşkı teklifi aldım ki anlatamam. Birçok işadamı ve şarkıcı, bu tarz reklam için sözleşme getirdiler önüme.
Sakın yanlış anlasılmasın içinde cinsellik asla yok. O başka bir şeye girer zaten.
Öyle rakamlar dönüyor ki inanın çalışmanıza gerek yok.
Ama kabul etmedim..."

"Birbirini çok iyi tanıyan iki insanın arkadaşlığının zaman içinde aşka dönüşmesi doğal bir şey. Benim başıma hiç gelmedi.
Bunun doğru bir şey olduğunu da düşünmüyorum.
Başıma gelse de belli etmezdim zaten..."

Ece, aşk yaşadığı Cem adlı kişi hakkında, 'dünya ahiret kardeşim',
'çok beğeniyorum' dediği Teoman için de, 'onunla işim olmaz çünkü o alkolik ve benden kısa' demişti...

"Ben düzeyli bir ilişki yaşıyorum, sevgilimle Kuruçeşme'deki balıkçıda buluşurum. Çekmek istiyorsanız beni orada gerçek sevgilimle çekin."

"Ben bu mesleği yaşlanana kadar yapmak istiyorum. Ama hayat bu.. Ne olur ne olmaz..."

Söyledikleriyle her ne kadar beyin sulandırsa da, işte size kendinden emin, tutarlı ve tuttuğunu koparan görüntüsünde bir kişilik(!)

Dediğim gibi; bir de bir dediği, bir dediğini tutsa...

İnanın sırtı yere gelmez.

"Amerikalı mankenlerin arasında bile farkım ortada" diyebilen Ece için bundan sonra yapılacak tek şey; onu kendi haline bırakmak olacaktır.

Neden mi?

Siz hala Ece'nin bu özelliğini fark edemediniz mi?

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..