Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '09

 
Kategori
Güncel
 

Ece Vahapoğlu 5 yabancı dili biliyormu!

Dün gece televizyon kanallarını dolaşırken Okan Bayülgen’in Medya Kralı programına takıldım ve bir süre izledim. Programda Yazar, Gazeteci ve Sunucu olarak Ece Vahapoğlu’da konuk olarak yer alıyordu. Kendisi 5 yabancı dil bildiğini heryerde dile getiriyor. İsterseniz önce Ece Vahapoğlu hakkında daha detaylı bilgiyi kendi web sayfasından http://www.ecevahapoglu.com/ okuyunuz.

“Yabancı dil biliyorum” ne demek?

-Konuşulanları anlamak.

-Akıcı ve anlaşılabilir bir şekilde konuşabilmek

-Dilbilgisi konusunda bilgi sahibi olmak

Bayan arkadaşımız İngilizce, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca ve Boşnakça biliyormuş! Okan Bayülgen bayan arkadaşımızdan bir şarkının “Sulu sulu bana bana atıyor oh oh” cümlesini Boşnakçaya çevirmesini istedi.

-Hmmm...

-Ha ha, hi hi...

- Bu böyle olmuyor ama...

Ece Vahapoğlu’ndan cevap yok. Peki o zaman İspanyolca söyle denince ipler koptu ve yine cevap yok.

Bir başka cümle “Beni affet sevgilim” malesef hem İngilizce, hem İspanyolca hem de Fransızca olarak Ece Vahapoğlu tarafından söylenemedi. Gülüşmeler, eveleme geveleme devam etti. Araya Pınar Aylin girdi ve “Forgive me my love” diyerek ortalığı yatıştırdı.

Biliyorum demek çok kolay fakat iş uygulamaya gelince birden zorlanmaya başlıyor.

Acaba neden?

 
Toplam blog
: 177
: 1692
Kayıt tarihi
: 02.11.07
 
 

İlk,Orta ve Lise öğrenimi TED Kolejinde yaptı. Bilgisayar Mühendisliği lisans eğitiminden sonra E..