Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ecel gelse ne yazar

Sensizlik içimde öyle bir sızı ki, sanki rüzgarlar burnuma yokluğunun hasret kokusunu getiriyor. Her nefes alışımda hasretin bütün vücudumu sarıyor. Her hücremde seni hissediyorum. Ağlamak istiyorum ama ağlayamıyorum, sanki gözyaşlarım yer çekimine inat gözbebeklerimde asılı duruyor. Düşünüyorum da; Gittiğin gün kendin gibi her şeyimi alıp gittin. Sen gittin, ben bittim. Senin için gururumu bile hiçe saydım.

Çünkü sevgi her zaman gururun üstündedir. Sevgi uğruna tüketilemeyen gurur ; Kaybedenlerin, acizlerin, bırakıp gidenlerin maskesidir. Birbirini seven kalplerde asla gurur olmaz. Yalnızlığımda gülmek istiyorum ama sensiz kalbim gülmüyor. Her an seni bekliyorum ama beklenen hiç gelmiyor. Sen gelmedikten sonra ecel gelse ne yazar. Ha sensizlik ha ölüm, sonu aynı kapıya çıkar....

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..