Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

24 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Ecelin rengi ne renk?

Ecelin rengi ne renk?
 

Ecelin rengi ne renk? Lime lime olmasın gidişim. Kanlar ortalıklarda, yara hiç istemiyorum lütfen. Olduğum gibi, omuzlarım dik, kırılganlığımı sakladığım gülümsemem dudaklarımda, gözlerim inadına dik baksın yenemediğim hayatın gözlerine.

Sakın ağlamayın ardımdan, hele yüksek sesle. Çaresizliklerimi bohça yaptım, sırtımda götürürüm. Size kalan yürüyüşümün sesi. Geldiğim gibi gideceğim, sahip olduğum emanetlere ihanetlik etmeden. Her şeyi bıraktığım gibi, şiirlerimde sizlerin. Şiirlerin isimlerini sormayın söyleyemem. İsimler benim.

Ne anlamı var ki isimlerin? İsmi değiştirince gözlerdeki ifade değişmiyor ki.

Sakın ağlamayın ardımdan, hele yüksek sesle asla. Yok hayır ölmeyi düşünmüyorum, merak etmeyin. Bu gece kendime, yalnızlığıma acıyasım geldi. Ölmeye niyetim yok ama olur da ummadığım bir anda çalınırsa kapım diye?. Mutluyum her şeye rağmen bakmayın gel-git konuşmalarıma.

Kırmızı mı acaba?

Ateşin içinde kırmızı saklı, yakan dikkati çeken. Taşıyana göre değişen, bazen en bayağı bazen de en asili. Doğurganlık hayata tepeden inme var kırmızı da.

Siyahın cazibesi nasıl durur bilmem ki. Biraz korku biraz uzak, ulaşılmayası. Yok korkarım ben siyahtan nefes alamam karanlıklarda, istemiyorum lütfen.

Yüreğimin içindeki yeri, doldurulamaz yeşilin. İçine huzuru mutluluğu, sevgiyi askı her şeyi doldur, gık demeden taşır hepsini. Ne yüzüne vurur, ne geri ister, istemeden verdiklerini. Kurur kurur yeniden dirilir her bahar. Şikayetsiz yaratıcı can verici.

Ecelin rengi ne renk? Yeşil olsun benim ki!

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..