Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Edebime yenildim!

Edebime yenildim!
 

Kaynak:tesetturluyum.com


Referandum konusunda öyle çok yazdım ki, artık utanıyor insan; edep sınırını aşmak herkesin harcı değil, şahsen utanç duymaktayım dön dolan aynı şeyleri tekrarlamaktan!

Lakin insanız enikonu, ne kadar kendi standardımızı ortaya koymak istesek de, edepten payını almamış kişilerin dön dolan “evet”ci yandaş toplama çalışmalarına karşılık edebinden az biraz ödün veresi geliyor insanın: Onlar gibi olamam, mümkün değil! Olmak da istemem, ancak pabuç da bırakamam!

Gerekirse, yani artık iş bu raddeye gelirse, edebimin son raddesini de zorlarım!

İş ki salak yerine konulmayayım!

******

Hiçbir şeyi tekrarlamayacağım, ne yargının siyasallaşmasını, ne de HSYK’nın güdüme sokulma amacını; hatta AKP’nin kendini aklama telaşından da söz etmeyeceğim, eee bilinen bir gerçek: Hem yansız gazete köşe yazarları yazdı, hem bizler…

******

Bir tek şunu hatırlatmakla yetineceğim: Referandum halk oylamasıdır, halk demek bir cumhuriyet içinde yönetimi belirleyecek kesimdir; peki halkın oyu baskı altına alınabilir mi?

Alınamaz elbette!

*****

Alınıyor ama!

Hangi demokraside yirmi dört maddelik bir referanduma toptan evet/hayır denmesi öngörülebiliyor?

Hanginiz farkındasınız acaba, bireysel özgürlüğünüz bu referandum ile yok sayılıyor?

Böyle bir yaptırım karşısında hala “İnatla evet” diyenler var, inat etmeyen zaten evet demez, diyemez!

İnat edenler de “Keskin sirke küpüne zarar” misali bir şekilde hatalarını yaşayacaklar!

Eee, gün gelip de “Kızım aslında öyle yapmadı!” diye yalvaran bir babaya rastlarsanız, ne baba ne de kızı hoşgörü ile karşılanmazsa, bizler hala onları savunmaya kalkarız, huyumuz kurusun, ama onlar ki ne kendilerini ne de kızlarını düşünmüşlerdir!

******

Kısasa kısas bize yakışmaz!

Biz yine konuşuruz, yazarız; bugün evet diyenlerin kızlarını kurtarmak için de çabalarız, huyumuz kurusun! Yok, neden kurusun, lafın gelişi, hata yapan adamın kızı bu acıyı çeksin diyebilir miyiz?

Cıkksss!

Ne Allah, ne Tanrı, ne Yaradan, ismi her ne ise, dinin adı hiç önemli değil, insanın insana yaptığı katliamdır aslolan; Hükümeti arkasına alan neden işlediği suçlardan arınmak istesin?

Bir baklava çalan ve vatan topraklarını satan: Bir garip yıllara mahkum olsun, bir başbakana dokunulamasın!

Bu kadar ucuz mudur Türkiye’de yaşam?

Bu kadar salak mıdır bu ülkede yaşayanlar?

*****

Salak sananlar var, ne diyelim eyvallah! Sen öyle san!

******

Ben, o, bilmem kim, bizler farkındayız her şeyin, bu yüzden gereksiz yere fazla çırpınmayınız; zira çırpındıkça daha fazla batıyorsunuz!

******

Bir ülkenin başbakanı olsam, partim böyle bir çalışma yapsa, hadi diyelim referanduma kadar varsa; vallaha ben utanırdım olur istemeye!...

Zira, referandum bir halk oylamasıdır, bir ülkenin başbakanı olarak yanlı olmaktan dolayı utanırdım!

******

Yani, edepsizlik had safhadayken, benim edepsizliğimin lafı bile olmaz!

Ahh, haykırıyorum işte: Hayır şekerim hayır!...

Sandığınız kadar salak değil bu halk!

Gülgün Karaoğlu

Ağustos, 25/2010

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..