Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Edebiyat ders kitaplarında şiirlerim çıkıyor!

Sadece burada yazdıklarımla sınırlı değil şiirlerim!

Facebook’ta da yazıyorum, yorumlara da yazıyorum!

Bir de ders kitaplarına yazacağım şimdi! O da çıktı!

Önümüzdeki yılın edebiyat kitaplarındaki “Çağdaş Türk şiiri” bölümüne yazmışlar beni! Bugün tekrar aradılar!

“Abi, acilen iki üç şiir gönder! Baskıya yetiştirelim! “

“Tamam! Bu gece sizin için uyumam kardeşim! Hangi sınıfların kitabına basılacak bu şiirler!

“Lise son!”

“Hani ona göre yazayım şiirleri dedim de! Tam da o sınıfa göre şiirler var kafamda!”

“Yarın belgegeçerle gönder Abi!”

“Tamam Osman! (çok arkadaşım var Osman isminde!) Yarın elinde olur kardeşim!”

Bu gece sabaha kadar en az üç şiir yazarım! Bir tanesi aklımda zaten!

“Lise son;

Sevdamız yeni başlıyor!

Babam mühendis,

Annem doktor olmamı istiyor!

Sense âşık!..

İşim zor!”

Yazacağım birkaç tane daha!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..