Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Edep ustasıyım...

Edep ustasıyım...
 

Karikatür: Mehmet Tevlim


 Ben yazdım ya edebin kitabını...

Uymayanlar verirler hesabını...

Otur dersem otur, kalk dersem de kalk

Gelmez, bu ülkeye benim gibisi…

***

Her zaman söylerim sözün hasını

Sözümün üstüne söyletmem sözü

Kalkın gidiyoruz diyorsam, kalkın

Var mı, aranızda benim gibisi

***

Yargılarım terazimde tarihi…

İki ayyaşa da verdim dersini

İster döverim istersem söverim…

Dünyada bulunmaz benim gibisi…

***

Döverim de severim de bakanı…

Veririm talkını yutarım salkımı

İster alırım istersem satarım…

Al ver de bulunmaz benim gibisi

***

Dinlemezsen beni, al git ananı…

Edebini bil keserim dilini…

Konuş dersem konuş, sus dersem de sus

Bir daha da gelmez benim gibisi…

***

(Şahin de ne yapsın dilinden yana

Karışıyor edep, ut ile hayâ

Yontuldu kavramlar çıkardan yana

Yorgun ülkemde, benim gibisi)

 

Erdoğan Şahin

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..