Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
224
 

Edepsizden sonra, şimdi de bana ne...

Edepsizden sonra, şimdi de bana ne...
 

İnsan ne yapacağını şaşırıyor valla....

Gülsün mü, ağlasın mı, kızsın mı, amaaan sende deyip es mi geçsin....

Ne mi oldu..?

Ne olmadı ki..?

Biz bi acayip olduk....

Bir gün birisi, " edepsizlik " yapıyor...))) ve edepsizlik yapma diye uyarılıyor...

Bir başka gün, bir diğeri ayağa kalkmadan konuşuyooo... Sonrasında da " Kalk ayağa bakim " diyerek azarlanıyor...

Şimdi de....

Garanti gene birisi bi şeyler demiştir....

Doğru, demiş...

Ne demiş...?

" Bana ne...?" demiş....

Kim demiş...?

Ülkemizin Adalet Bakanı demiş...?

Kime demiş...?

Olasıdır ki bir basın mensubumuza....?

Niye demiş....?

Gıcık bir soru sormuşlardır da ondan ...

Ne sormuşlar...?

" Falan ülkede, falan dernek yöneticileri suiistimal yapmış. Bunun sorumlusu da sizsiniz " demişler...

Deniz Feneri olmalı....

Hııı...

Eeee, sorulmıyacakmıymış..?

Herhalde...

Niye...

Eee onlar AKP olarak her türlü yolsuzlukların üzerine gidiyorlarmış zaten...

Allah allah....

Peki, Sayın Dişli'nin dokunulmazlık olayını kaldırıp yargıya intikal ettirmişler mi ....?

Hayır...

Peki...)))

Ya Sayın FIRAT olayında...?

Hayır, o devam ediyor... Beyefendi yeni bir belge açıklayacakmış ya...

Demek Sayın DÜNDAR, oturumu tam yapamamış... Yarım bırakmış...)))

Herhalde....

Peki,

Bu CHP'nin mal varlığının araştırılmasını istediği Başbakanlık Özel Kalem Müdürü vardı....

Adı şey.... BULDUK ne BULDUK..? Hah Hikmet BULDUK....

Şu meşhur örtülü ödeneğin 2. adamıymış ya bu zat-ı muhterem...

Ankara'nın mutena semtlerinden birinde, Zirvekent'te dubleks daire'de oturuyormuş kendileri.....

Oturabilir, ne var bunda....

Orda kiralar dolarlaymış ama...

Eee...

Yani, 2500 dolar ödüyormuş...

Eeee...

Yani, maaşının üzerindeymiş kira bedeli...

Allah allah, peki, yedikleri içtikleri, nasıl dönüyormuş bu çark.....

Kimbilir...?

Bi de 3 tane arabası varmış...

Birisi de Cip'miş...

Allah allah... Şu işe bak...???????

Yani hem kendini, hem de arabalarını mı besliyor...???

Hııı...

Allah alllah, belki de kredi kartı kullanıyordur, bizim gibi, kimbilir...

Şu CHP'li KILIÇDAROĞLU var ya...

Eee....

Mal varlığının araştırılmasını o istemiş...

Yaw, bu adam da hiç rahat durmuyor be kardeşim...

Araştırmışlar mı peki?

Basına henüz yansıyan bir şey yok, gözüme çarpan bir şey olmadı...

Ama görevinden istifa etmiş...

Görevinden ayrılmış olması yeter mi?

Bence yetmez, araştırılmalı nasıl yaşadığı...

Kim araştırcek..?

Bilmem....

Adalet Bakanımız, biz üzerine gidiyoruz dedi ya belki gitmişlerdir...

Peki gitmişler mi ki...?

Basına yansıyan bir şey yok...

Eee basın sormuyor mu...?

Nasıl sorsun ki, azarlıyorlar....

????????????

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kaleminize, yüreğinize SAĞLIK...

sezar pan 
 03.10.2008 15:07
Cevap :
ÇOK TEŞEKKÜRLER...SAĞLIKLI GÜNLER DİLİYORUM....  04.10.2008 17:52
 

Sayın bakanımız adaleti bir yönde kullanacak galiba. Kendi yandaşlarına gelince bir atalettir alıp yürüyor.Sorunca da kızıyor, "bana ne" diyor. Kime ne vallahi, eğer ona ne ise adalet ile ilgili sorgular, o ne iş yapar? Saygılarımla...

Engin Şahin Karadeniz 
 02.10.2008 7:42
Cevap :
SEVGİLİ KARADENİZ, KIZDIKLARI DA, O HİÇ DİLLERİNDEN DÜŞÜRMEDİĞİ MİLLETİN BİR FERDLERİ...MERAK EDERİM, SEÇİM ZAMANINDA BU MİLLETTEN HANGİ YÜZLE OY İSTEYECEKLER???AMA BİZİM SİYASİLER İSTERLER, İSTERLER...O KONUDA MAŞALLAH ÇOK PİŞKİNDİRLER...))) YORUMUNLA VERDİĞİ KATKILAR İÇİN TEŞEKKÜRLER...  03.10.2008 9:43
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 407
Toplam yorum
: 524
Toplam mesaj
: 82
Ort. okunma sayısı
: 852
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

15.12.1950 Mersin doğumluyum. İzmir Ticari İlimler Mezunuyum. Bir Kamu Kuruluşundan  Şube Müdürü ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster